ElinT Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Heisann! Så gøy at du også har kommet deg inn hit Nå må vi bare få skuffa vekk snøen på Hove så vi kan begynne å trene ute igjen! (Gidder du å skuffe?) Hvis du sender bilde av Foxy på mail til meg så kan jeg legge det ut for deg
foxy Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Heisann! Så gøy at du også har kommet deg inn hit Nå må vi bare få skuffa vekk snøen på Hove så vi kan begynne å trene ute igjen! (Gidder du å skuffe?) Hvis du sender bilde av Foxy på mail til meg så kan jeg legge det ut for deg Hei tror nok ikke jeg gidder å skuffe snø nei men håper den snart forsvinner, skal bli deilig å trene ute igjen (eller bare trene, ikke trent så mye i det siste )
ElinT Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Her er bilde av Foxy, skjønne lille turbo Edit: Jeg gjorde bildet litt større, kunne jo nesten ikke se henne
foxy Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Her er bilde av Foxy, skjønne lille turbo Se det ja Der har vi jo gullklompen min Søte Foxy
ingalinn2 Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Hei og velkommen!!! Kjempe søt hund!
Mirai Skrevet 13. April 2006 Rapporter Skrevet 13. April 2006 Hei og velkommen, håper du vil trives Dersom du lurer på noe med forumet så er det selvfølgelig bare å spørre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar