Line_ Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 http://www.squidfingers.com/code/dhtml/expandingmenu/ (man trykker på en skrifte, så kommer det opp en under meny). Klarer du å skjønne det eller blir det IQ test?
Nina Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Jeg skjønner det lett som bare det, men så har jeg jo sett flere slike menyer før også.
tuppetroll Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Jegt bruker jo en som er nesten helt lik, uten at folk har hatt problemer med den, så det tror jeg går bra. Mye lettere å forstå den enn den du bruker nå
Line_ Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Jegt bruker jo en som er nesten helt lik, uten at folk har hatt problemer med den, så det tror jeg går bra. Mye lettere å forstå den enn den du bruker nå Hehe, ok.
Karine Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Jeg har en lignende meny, bare at den folder seg ut når man tar musen over..Har ikke fått noen klager på den, og å trykke er ikke såå mye vanskligere da
Line_ Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Jeg har en lignende meny, bare at den folder seg ut når man tar musen over..Har ikke fått noen klager på den, og å trykke er ikke såå mye vanskligere da Hvor lærte du å lage sånn meny som du har forresten?
Tine Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 skjønner den jeg og menne ville liksom ikke hatt noe sånnt på sida mi...
tuppetroll Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 skjønner den jeg og menne ville liksom ikke hatt noe sånnt på sida mi... Fordi?
Tine Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Fordi at det blir så mye på en gang lixom mye lettere å gjøre det på andre måter...men det er jo smak og behag da
Karine Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Hvor lærte du å lage sånn meny som du har forresten? Tja, jeg leste "bruksanvisningen" på menyen og spurte Helene (tuppetroll)
Karine Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Fordi at det blir så mye på en gang lixom mye lettere å gjøre det på andre måter...men det er jo smak og behag da Ja det er det, selv syntes jeg det er mye mer oversiktelig med en slik meny..
tuppetroll Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Jeg synes denne typen menyen er mye mer ryddig enn ørti menyvalg om hva hunden kan osv. De kan like gjerne komme i en undermeny under hundens navn Også er det flott å kunne se alle menyvalgene og ikke ha undervalg på undersidene, liksom..Så bruk i vei, Line!
Lotta Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 http://www.squidfingers.com/code/dhtml/expandingmenu/ (man trykker på en skrifte, så kommer det opp en under meny). Klarer du å skjønne det eller blir det IQ test? Den er vel godt innenfor fatteevnen til vanlige folk... (Jeg tok'n da )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar