Gå til innhold
Hundesonen.no

Bonzo og Rex:)


Hege
 Share

Recommended Posts

Bonzo er hunden min! han er blanding av elghund og border collie. Han ble født 23.11.04 på en gård. Han bor på gård nå også sammen med bror sin Rex, kaniner og sauer. har også en katt, men den bor ikke hjemme, Bonzo er med å besøker den da jeg besøker den. De kommer godt overens :icon_redface: Jeg har ikke trent han opp til å gjete sauene våre, men han kommer overens med dem. Bonzo har ikke vært med på jakt så mye enda. Men loser når han ser elg. Bonzo liker å leke med både Rex og familien, kose, gå tur og sove.

Rex er hele familien sin hund! han er også blanding av elghund og Border Collie. Han ble født 15.3.04 på en gård. og bor på samme gård som Bonzo. Han er heller ikke trent opp til å gjete sauene. men kommer overens med dem fordet :P Han kommer ikke like godt overens med katta som Bonzo. Men det gjør jo ikke noe, så lenge den ikke bor hjemme. Rex har vært med å jakta en del. og var med å fikk sin første elg høsten 2004. Rex elsker å fange snø, når vi hiver det opp i lufta;) Ellers er han gla i å leke med Bonzo og familien, gå tur, sove og veeeeeeldig glad i å kose:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...