WheatenMali Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Her kommer bilder fra i dag: Balto i ringen: Dollar i ringen: Maria med Cc i ringen: BIR og BIM CC, begge fra Kennel Reject: Lill med skjønne Mundiz Coplenty(Bambi): Irsk Ulvehund i ringen: Guro har fått svart hår (her i kioskkøen): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Wheaten fra Virtawheat i ringen: CC valper i ringen: CC Atilla, Barbie og Mozaic(var det det hun het? ): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Morsomt å se bilder.. . Skulle egentlig stille pelsen, men hun ble 9 mnd. i dag, så hun var for gammel for valpeshow. Men men.. *Guro var fin med svart hår* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Kjempe fine bilder! Guro og Lill kler svart hår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Kjempe fine bilder! Guro og Lill kler svart hår Takk fra guro også Det er ikke mange som syntes det sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Var det Guro? Kjente henne ikke igjenn jeg...Så henne bare et par sekunder og.Når hun kom å kidnappet en Saluki fra Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 CC Atilla, Barbie og Mozaic(var det det hun het? ): Oi der er meg jo.. Hehe.. til venstre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Så gøy ut! Fine bilder. har så lyst å dra på noe sånnt jeg også. Se på folk og dyr og kanskje treffe "kjenninger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Oi der er meg jo.. Hehe.. til venstre.. Hvor? (lag pil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Våre bilder fra Letohallen: Klare til å gå i ringen Vi er i gang Takk til pappa som stilte som barnepasser/fotograf på søndag For øvrig lød resultater og kritikker slik: Lørdag Dommer: Jaromir Dostal, Tsjekkia Kritikk: Typical, well built female, narrow in fromt but correct angulation. Movement in front not good enough, standard front. 1 JK 3 JKK Søndag Dommer: Normann Deschuymere, Belgia Kritikk: Scissor bite, nice feminin head. Good earset, good neck, good body, but a bit short in back. Good movement. 1 JK 2 JKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 jpg Heey.. der er meg der òg jo.. Hehe... Man ser en rød pels på midten av bilde ca..det er solo...og så sitter jeg til høyre for henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Hvor? (lag pil ) Vet ikke hvordan jeg gjør det jeg... Men jeg står med ryggen til..har sort jakke og lyst hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Heey.. der er meg der òg jo.. Hehe... Man ser en rød pels på midten av bilde ca..det er solo...og så sitter jeg til høyre for henne.. Hehe... Ser deg! Bare synd jeg bluret bakgrunnen da Ser jo ikke så tydelig liksom. Også går Arnhild nesten foran dere Menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Hehe... Ser deg! Bare synd jeg bluret bakgrunnen da Ser jo ikke så tydelig liksom. Også går Arnhild nesten foran dere Menmen... Hun går akkurat forran meg hun, du ser Lita ligger v siden av Ane og Solo, den sorte og brune, langbeinte klumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Hun går akkurat forran meg hun, du ser Lita ligger v siden av Ane og Solo, den sorte og brune, langbeinte klumpen! Aha! Ane sitter på plassen min! Hvor var jeg i alt dette? Jeg så aldri Caroline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Aha! Ane sitter på plassen min! Hvor var jeg i alt dette? Jeg så aldri Caroline Det var da dere forlot meg (onde kvinnemennesker) for å gå tur med krapylene.. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 har jeg ringer rundt riktig person? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 har jeg ringer rundt riktig person? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 har jeg ringer rundt riktig person? Jepp, det har du!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Også er det Mia (mia2601) sitt store svarte hår til høyre for meg og han mannens hode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Jeg så deg der Ane. Er visst flere jeg har sett, men ikke visst at det var dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Ja så deg òg, men registrerte ikke helt at det var deg før jeg hadde gått forbi.. Hehe.. neste gang får vi stoppe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar