Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Letohallen

WheatenMali

Recommended Posts

Skrevet

Her kommer bilder fra i dag:

Balto i ringen:

Bilde023.jpg

Dollar i ringen:

Bilde024.jpg

Maria med Cc i ringen:

Bilde025.jpg

BIR og BIM CC, begge fra Kennel Reject:

Bilde026.jpg

Lill med skjønne Mundiz Coplenty(Bambi):

Bilde027.jpg

Irsk Ulvehund i ringen:

Bilde028.jpg

Guro har fått svart hår :D (her i kioskkøen):

Bilde029.jpg

Skrevet

Morsomt å se bilder.. .:D Skulle egentlig stille pelsen, men hun ble 9 mnd. i dag, så hun var for gammel for valpeshow. Men men.. :D

*Guro var fin med svart hår*

Skrevet

Var det Guro? Kjente henne ikke igjenn jeg...Så henne bare et par sekunder og.Når hun kom å kidnappet en Saluki fra Lill :)

Skrevet

CC Atilla, Barbie og Mozaic(var det det hun het? :) ):

Bilde036.jpg

Oi der er meg jo.. Hehe.. til venstre..:)

Skrevet

Våre bilder fra Letohallen:

Klare til å gå i ringen

i117278264_45126_2.jpg

Vi er i gang

i116151884_80934_2.jpg

i105555799_34646_2.jpg

i115557790_55888_2.jpg

i106403631_77976_2.jpg

i113717622_7980_2.jpg

i117013421_28177_2.jpg

i117278265_80569_2.jpg

Takk til pappa som stilte som barnepasser/fotograf på søndag :)

For øvrig lød resultater og kritikker slik:

Lørdag

Dommer: Jaromir Dostal, Tsjekkia

Kritikk:

Typical, well built female, narrow in fromt but correct angulation. Movement in front not good enough, standard front.

1 JK 3 JKK

Søndag

Dommer: Normann Deschuymere, Belgia

Kritikk:

Scissor bite, nice feminin head. Good earset, good neck, good body, but a bit short in back. Good movement.

1 JK 2 JKK

Skrevet

jpg

i117278265_80569_2.jpg

Heey.. der er meg der òg jo.. Hehe... :D Man ser en rød pels på midten av bilde ca..det er solo...og så sitter jeg til høyre for henne.. :)

Skrevet

Hvor? (lag pil :D )

Vet ikke hvordan jeg gjør det jeg... :)

Men jeg står med ryggen til..har sort jakke og lyst hår..

Skrevet

Heey.. der er meg der òg jo.. Hehe... :D Man ser en rød pels på midten av bilde ca..det er solo...og så sitter jeg til høyre for henne.. :)

Hehe... Ser deg!

Bare synd jeg bluret bakgrunnen da :rolleyes: Ser jo ikke så tydelig liksom. Også går Arnhild nesten foran dere :D Menmen...

Skrevet

Hehe... Ser deg!

Bare synd jeg bluret bakgrunnen da :rolleyes: Ser jo ikke så tydelig liksom. Også går Arnhild nesten foran dere :) Menmen...

Hun går akkurat forran meg hun, du ser Lita ligger v siden av Ane og Solo, den sorte og brune, langbeinte klumpen! :D

Skrevet

Hun går akkurat forran meg hun, du ser Lita ligger v siden av Ane og Solo, den sorte og brune, langbeinte klumpen! :)

Aha! Ane sitter på plassen min! :D Hvor var jeg i alt dette? Jeg så aldri Caroline :unsure:

Skrevet

Aha! Ane sitter på plassen min! :) Hvor var jeg i alt dette? Jeg så aldri Caroline :unsure:

Det var da dere forlot meg (onde kvinnemennesker) for å gå tur med krapylene.. <_<

:D

Skrevet

Også er det Mia (mia2601) sitt store svarte hår til høyre for meg og han mannens hode... :)

Skrevet

Ja så deg òg, men registrerte ikke helt at det var deg før jeg hadde gått forbi.. :D Hehe.. neste gang får vi stoppe da.. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...