Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Letohallen

WheatenMali

Recommended Posts

Her kommer bilder fra i dag:

Balto i ringen:

Bilde023.jpg

Dollar i ringen:

Bilde024.jpg

Maria med Cc i ringen:

Bilde025.jpg

BIR og BIM CC, begge fra Kennel Reject:

Bilde026.jpg

Lill med skjønne Mundiz Coplenty(Bambi):

Bilde027.jpg

Irsk Ulvehund i ringen:

Bilde028.jpg

Guro har fått svart hår :D (her i kioskkøen):

Bilde029.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre bilder fra Letohallen:

Klare til å gå i ringen

i117278264_45126_2.jpg

Vi er i gang

i116151884_80934_2.jpg

i105555799_34646_2.jpg

i115557790_55888_2.jpg

i106403631_77976_2.jpg

i113717622_7980_2.jpg

i117013421_28177_2.jpg

i117278265_80569_2.jpg

Takk til pappa som stilte som barnepasser/fotograf på søndag :)

For øvrig lød resultater og kritikker slik:

Lørdag

Dommer: Jaromir Dostal, Tsjekkia

Kritikk:

Typical, well built female, narrow in fromt but correct angulation. Movement in front not good enough, standard front.

1 JK 3 JKK

Søndag

Dommer: Normann Deschuymere, Belgia

Kritikk:

Scissor bite, nice feminin head. Good earset, good neck, good body, but a bit short in back. Good movement.

1 JK 2 JKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey.. der er meg der òg jo.. Hehe... :D Man ser en rød pels på midten av bilde ca..det er solo...og så sitter jeg til høyre for henne.. :)

Hehe... Ser deg!

Bare synd jeg bluret bakgrunnen da :rolleyes: Ser jo ikke så tydelig liksom. Også går Arnhild nesten foran dere :D Menmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ser deg!

Bare synd jeg bluret bakgrunnen da :rolleyes: Ser jo ikke så tydelig liksom. Også går Arnhild nesten foran dere :) Menmen...

Hun går akkurat forran meg hun, du ser Lita ligger v siden av Ane og Solo, den sorte og brune, langbeinte klumpen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går akkurat forran meg hun, du ser Lita ligger v siden av Ane og Solo, den sorte og brune, langbeinte klumpen! :)

Aha! Ane sitter på plassen min! :D Hvor var jeg i alt dette? Jeg så aldri Caroline :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...