Jump to content
Hundesonen.no

uoff agility konkurranse

mokken

Recommended Posts

Var på Voss i går å stilte videregående ag, åpen hopp og hopp lag.

Er kjempefornøyd med gjennomgangen, Merethe har aldri vært i ridehall før og trent har vi ikke gjort på en mnd pga snø.

Disket ag... Merethe "valgte" stige fremfor rør, men resten av løpet var knallbra :D

De to andre løpene kom vi greit gjennom med noen riv (noe vi sliter med generellt) og knallgode tider!

No e vi klar til off dobbeltstevne (innendørs) om to uker :D

Hvis ikke snøen kommer tilbake nå så får vi gjerne trent litt også!

Monica

så bra! :D er det labbisen eller gjeterhunden du går med i ag? har ikke fått med meg det jeg :P

lykke til om to uker! :D

Labbisen som jeg går agility med, Birk blir nok lp hund, venter på hd reultatene nå..

Skal bli spennende på dobbeltstevne, var ikke nervøs i det hele tatt i går og det er jo stort sett da det pleier å gå gale!

Så artig da Monica!

Jeg sikler fælt på nybegynnerkurset i april. Men har funnet ut at jeg skal høre med Dorthe først. Hvis hun vender tommelen ned for gutten, så venter jeg til neste korsvei. Har sansen for den jenta der!

Så artig da Monica!

Jeg sikler fælt på nybegynnerkurset i april. Men har funnet ut at jeg skal høre med Dorthe først. Hvis hun vender tommelen ned for gutten, så venter jeg til neste korsvei. Har sansen for den jenta der!

Jepp jepp :D

Det er bare å hive seg på, agility er noe som fenger mangen hunder, også de med litt konsentrasjonsproblemer, rett å slett fordi det skjer noe hele tiden. Skal nok gå bra skal du se!

Ja hun vet hva hun driver med, det er nå sikkert å visst :D

Så flott, Monica! :D Er det bergen agilityklubb/berner sennenhundklubben som har om to uker?

Jepp!

trodde jo endelig vi skulle få trene litt igjen, men så kom jo den j**la snøen tilbake igjen...

Jaja vi får no bare starte å se kordan det går :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...