Toya Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 kjempe nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Nååh, så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 De var kjempe nydelige! Jeg kan ikke vente til jeg kommer opp altså! blir gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damara Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Utrolig søte, de små nurkene dine! Liker Whippet veldig godt, og liker dem selvsagt ikke mindre når en ser slike nusselige skapninger... Lykke til videre med alle sammen, håper du finner fantastiske hjem til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Gratulerer Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Å, så nydelige Likte godt nr. 2 og 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puddeldamen Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Så nydelige de er. Whippet er bare herlig.. Cairnjenten er min søster. Og hun bor i Bergen på Hjellestad. Men jeg aner jo ikke hvem hunden er en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Nr tre er min favoritt der og den med hjertebliss er og kjempe søt men litt for lys i fargen.. ta nr tre med hjertebliss... det hadde vært helskjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 gratulerer! du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Her er nye bilder av valpene slik at dere får se hvor store og flotte de er. flere bilder finner dere på hjemmesiden vår der er også oppstillings bilder. Er de ikke blitt skjønne da :mellow: Koes dere med bildene... Klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Kjempe fine gratulerer så kjempe mye da :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar