Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil hjelpe med å finne ut denne mixen?

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

er ørene til valpene på det nederste bildet sli, eller er de også hengører? lignet veldig mye på en belger den nederste synns jeg, men det kan jo være for at ørene ligger slik som de gjør. synns jeg ser bc i dem å jeg..

Skrevet

Veeeldig vanskelig å bestemme raser på blanding. Man kan spekulere og spekulere, man vet aldri.

Har en blandingshund der mor er Bc og far er ukjent

Folk har gjettet alt fra amstaff til St.Bernard!

Haha, han likner bare på en altfor stor Border Collie ;)

Skrevet

Det første jeg tenkte på var belger/labrador. Men det blir jo bare en gjettelek. Hvor gamle er valpene og hvor store er de? Blir kanskje lettere å se noen typiske rasetrekk når hundene blir voksne.

Skrevet

Jeg tenker border collie/spisshund/kanskje en dråpe retriever (som ofte står for helsvart farge på blandingshunder i min erfaring), muligens belger, men ikke nødvendigvis.

Skrevet

førtste jeg tenkte var belger og flatcoated,så leste jeg at det var flere som trodde det..

hvorfor lurer du på det egentlig?hvem er det sin hund,og hvordan har det seg at blandingen er ukjent?

*nysgjerrig* :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Synes det ligner ganske mye på en belger. Raja var den eneste som hadde fått opp ørene når valpene var 7,5 uke. Har sett noen belgere som ikke har fått ørene opp før de er mellom 8 og 9 uker også.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...