Gå til innhold
Hundesonen.no

Engelsk Setteren Milo

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Guest Hyper_Bærta

PICT0290.jpg

Når jeg teller til 3 angriper jeg..

1-

2-

PICT0296.jpg

-3!!!! ANGRIIP!

PICT0304.jpg

Hva er dette? =S

En sjøelg?

PICT0306.jpg

Årh..Det er jo Fido jo! :)(L)

PICT0232.jpg

Milo- stolt etter å få en liten plass på den stoore veggen! (den grønne sløyfen...Er egentlig IKKE med)

Ilovemilo.jpg

TiHi<3

myenglishsettermilo.gif

Jeg har Engeeelsk Seeeeetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Guest Hyper_Bærta

Ja, hadde en gammel tråd her, men den forsvant når det nye forumet kom. Så nå skal jeg legge inn nytt Milo emne!

Kan vell begynne og si litt om Min hund;

Milo er en utrolig herlig hund, som tar det meste uten problemer! Han kan være utrolig rampete, men han er jo min, så da har det ikke noe å si :P Bare litt tull med tunellen, men han kommer seg igjennom. Milo kan være litt sur på andre hunder, men vi har faktisk fått bånd på det problemet, så nå er han et snillt englebarn som bare går og gjør det som matmor sier.

Nå skal vi begynne og dra mer på utstillinger også. Det kan bli veldig morsomt, og vi kan lære UTROLIG mye av det.

Dessuten så tror jeg at vi har godt av all den sosialiseringen vi får.

Milo, MIN, Milo

PS! på dette emnet kommer jeg til å legge ut litt mere info, og bilder av gullet mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Guest Christine

Har ikke lagt inn bilder på en god stund, så legger inn 10 stk nå ;)

Tok utrolig mange, men legger bare inn de ti beste, g med begurnnnelse på hvorfor ;)

1.jpg

Her sto han utrolig flott synes jeg ;)

3.jpg

Liker dette fordi man ser setteren i han

2.jpg

Her sto han også pent

4.jpg

Ser ut som om han er på jakt jo

5.jpg

Her kommer kaninen..hoppendes ut av bildet =)

6.jpg

Sto velidg pent her..*dummeknekkpåhalen*

7.jpg

Veldig pen

8.jpg

Likte fargene så godt :D

10.jpg

jakte etter fugl

http://i31.photobucket.com/albums/c382/Mil...ve/0e0d67ca.jpg

Kameraten Dennis var også med..Et av de bedre bildene jeg har tatt :D

Edit: Siste bildet ble for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...