Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal sonerne i helga da?

Yakine

Recommended Posts

Først og fremst, ble sonerne rett?? ;)

Vel, god helg folkens! Hva skal dere gjøre i helga da?

Selv skal jeg på et møte som varer i 2 dager. Hva gjør man vel ikke når man har tatt på seg kassererverv? :rolleyes: Drar imårratidli da...

Sambo skal også være med, så det blir da litt kos iallefall! Atheo og pusene skal ha "farmor" på besøk! :D Hun gleder seg, og de kommer nok til å få en fin helg!

Ønsker alle en strålende fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til byen i morgen, muligens på loppemarked helt på andre siden av byen (ikke så alt for langt da, det er bare å bytte buss). I morgen kveld skal jeg ned til venninna mi. På søndag skal jeg vel ut med Tinka en tur, prøve å unngå den verste søndagsturtrafikken. Også skal jeg så godt som gjøre ferdig den avsluttende prosjektoppgaven min om Hamas.

God helg alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter bare å soner B) Hehe, nei da.

På lørdag "kveld" (18-20.00) skal jeg på trening med ungdomsgruppa, det blir koselig!

Søndag skal vi spille kamp, phu, det frister ikke akkurat nå, men kanskje lysten kommer etter hvert... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, ble sonerne rett?? :D

Vel, god helg folkens! Hva skal dere gjøre i helga da?

Selv skal jeg på et møte som varer i 2 dager. Hva gjør man vel ikke når man har tatt på seg kassererverv? :rolleyes: Drar imårratidli da...

Sambo skal også være med, så det blir da litt kos iallefall! Atheo og pusene skal ha "farmor" på besøk! :D Hun gleder seg, og de kommer nok til å få en fin helg!

Ønsker alle en strålende fin helg!

denne soneren skal pakke til han skal i førstegangstjeneste å "sone" der...

drar på tirsdag... ;)

Ellers ta det med ro, HÅPE på finvær så man kan gå en FIN tur... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne soneren skal pakke til han skal i førstegangstjeneste å "sone" der...

drar på tirsdag... :D

Ellers ta det med ro, HÅPE på finvær så man kan gå en FIN tur... ;)

Oi - *føle med deg*

Det går nok bra, fortere over enn du aner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne sonisen skal som vanlig ha valpesosialisering for klubben i morgen, og det er alltid like gøy! ;)

og så skal vi legge fliser i gangen vår, og få opp delingsvegg i tilbygget...

Ellers så er det lovt like fint ver litt til så søndagen blir det vel fjelltur med hundene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen skal vi til Voss å gå uoff agility og hopp. Kan jo bli et spennende resultat da, har ikke trent på en mnd ca pga snø på banen... men men pointet blir å teste berta på ridehall underlag, hun har aldri gått på det før og det skal være off dobbeltstevne i Bergen om 2 uker.

Søndagen ikke bestemt enda, muligens en blodsportrening og hvis ånden kommer over meg så har jeg noen gulv som burde vært vasket.... ;)

God helg folkens :D

Monica & co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar du frivillig?

Liker frivillig som en handhund til kasterering..

Enten det siviltjeneste eller fengsel...

Slik er det å være gutt i dette frie landet...

Er ganske enkelt å suttre seg til å komme hjem, men det er for flaut/skammelig...

Når jeg først har startet så vil jeg fullføre.... tror jeg... :D

Ikke sikkert de vil ha meg heller...

Søke hundetjeneste & Bodø å se hva man får... kommer jeg til bodø blir det jo som å ha en vanlig jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scorpionen: kan du ikke prøve å få blitt med i hundepatruljen da? om det er det dit du skal da.. lykke til anyway ;)

jeg skal..hmm..har egentlig ingen planer. Bikkja tar jo en del tid, åsså åm vi jo trene litt. ellers blir det vel masse sløving foran TV`en tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på trening og trene Elisabeth! ;) hehe. Sødagen hvis det blir fint vær skal jeg dra med Elisabeth (ja full trimming fra nå av :D ) og Scorpioen på tur med hundene. Og så skal jeg i bursdag til onkelen min. (og da må jeg jo bake kake)

Jaja. Håper du kan førstehjelp :D . Er meldt overskyet, men tørt vær så vi må få til en tur ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstilling! Oh yeah! I morra er det tidlig opp på utstilling, så møter vi Lene og Nanna Sofie og blir med dem hjem en tur :D Så det blir både sosial med hund og baby på én dag!

Søndag er det nok en utstillingsdag, og barnebursdag etterpå, da kusina mi bli 6 år. Da skal Brynjar leke seg med Henrik (14 mnd.) og Mads Theodor (18 mnd.) ;) Blir moro denne helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker frivillig som en handhund til kasterering..

Enten det siviltjeneste eller fengsel...

Slik er det å være gutt i dette frie landet...

Er ganske enkelt å suttre seg til å komme hjem, men det er for flaut/skammelig...

Når jeg først har startet så vil jeg fullføre.... tror jeg... :D

Ikke sikkert de vil ha meg heller...

Søke hundetjeneste & Bodø å se hva man får... kommer jeg til bodø blir det jo som å ha en vanlig jobb... :D

jeg har noen tips for å slippe unna, hvis du vil ha. Og det er ikkeno som kommer på papiret. Fikk de av en som har vært bafal i mange år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre bil(oppkjøring venter, hoho), øve til en kjemiprøve, øve til historieprøve, trene litt og pusse båt :D Ellers ingen spesielle planer. Ikke noe fest og moro i hvert fall.

(Glad jeg slipper militæret, men tenke seg til, min beste venninne skal kanskje gå befalskolen! ;) <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...