Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal sonerne i helga da?

Yakine

Recommended Posts

Først og fremst, ble sonerne rett?? ;)

Vel, god helg folkens! Hva skal dere gjøre i helga da?

Selv skal jeg på et møte som varer i 2 dager. Hva gjør man vel ikke når man har tatt på seg kassererverv? :rolleyes: Drar imårratidli da...

Sambo skal også være med, så det blir da litt kos iallefall! Atheo og pusene skal ha "farmor" på besøk! :D Hun gleder seg, og de kommer nok til å få en fin helg!

Ønsker alle en strålende fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til byen i morgen, muligens på loppemarked helt på andre siden av byen (ikke så alt for langt da, det er bare å bytte buss). I morgen kveld skal jeg ned til venninna mi. På søndag skal jeg vel ut med Tinka en tur, prøve å unngå den verste søndagsturtrafikken. Også skal jeg så godt som gjøre ferdig den avsluttende prosjektoppgaven min om Hamas.

God helg alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter bare å soner B) Hehe, nei da.

På lørdag "kveld" (18-20.00) skal jeg på trening med ungdomsgruppa, det blir koselig!

Søndag skal vi spille kamp, phu, det frister ikke akkurat nå, men kanskje lysten kommer etter hvert... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, ble sonerne rett?? :D

Vel, god helg folkens! Hva skal dere gjøre i helga da?

Selv skal jeg på et møte som varer i 2 dager. Hva gjør man vel ikke når man har tatt på seg kassererverv? :rolleyes: Drar imårratidli da...

Sambo skal også være med, så det blir da litt kos iallefall! Atheo og pusene skal ha "farmor" på besøk! :D Hun gleder seg, og de kommer nok til å få en fin helg!

Ønsker alle en strålende fin helg!

denne soneren skal pakke til han skal i førstegangstjeneste å "sone" der...

drar på tirsdag... ;)

Ellers ta det med ro, HÅPE på finvær så man kan gå en FIN tur... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne soneren skal pakke til han skal i førstegangstjeneste å "sone" der...

drar på tirsdag... :D

Ellers ta det med ro, HÅPE på finvær så man kan gå en FIN tur... ;)

Oi - *føle med deg*

Det går nok bra, fortere over enn du aner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne sonisen skal som vanlig ha valpesosialisering for klubben i morgen, og det er alltid like gøy! ;)

og så skal vi legge fliser i gangen vår, og få opp delingsvegg i tilbygget...

Ellers så er det lovt like fint ver litt til så søndagen blir det vel fjelltur med hundene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen skal vi til Voss å gå uoff agility og hopp. Kan jo bli et spennende resultat da, har ikke trent på en mnd ca pga snø på banen... men men pointet blir å teste berta på ridehall underlag, hun har aldri gått på det før og det skal være off dobbeltstevne i Bergen om 2 uker.

Søndagen ikke bestemt enda, muligens en blodsportrening og hvis ånden kommer over meg så har jeg noen gulv som burde vært vasket.... ;)

God helg folkens :D

Monica & co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar du frivillig?

Liker frivillig som en handhund til kasterering..

Enten det siviltjeneste eller fengsel...

Slik er det å være gutt i dette frie landet...

Er ganske enkelt å suttre seg til å komme hjem, men det er for flaut/skammelig...

Når jeg først har startet så vil jeg fullføre.... tror jeg... :D

Ikke sikkert de vil ha meg heller...

Søke hundetjeneste & Bodø å se hva man får... kommer jeg til bodø blir det jo som å ha en vanlig jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scorpionen: kan du ikke prøve å få blitt med i hundepatruljen da? om det er det dit du skal da.. lykke til anyway ;)

jeg skal..hmm..har egentlig ingen planer. Bikkja tar jo en del tid, åsså åm vi jo trene litt. ellers blir det vel masse sløving foran TV`en tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på trening og trene Elisabeth! ;) hehe. Sødagen hvis det blir fint vær skal jeg dra med Elisabeth (ja full trimming fra nå av :D ) og Scorpioen på tur med hundene. Og så skal jeg i bursdag til onkelen min. (og da må jeg jo bake kake)

Jaja. Håper du kan førstehjelp :D . Er meldt overskyet, men tørt vær så vi må få til en tur ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstilling! Oh yeah! I morra er det tidlig opp på utstilling, så møter vi Lene og Nanna Sofie og blir med dem hjem en tur :D Så det blir både sosial med hund og baby på én dag!

Søndag er det nok en utstillingsdag, og barnebursdag etterpå, da kusina mi bli 6 år. Da skal Brynjar leke seg med Henrik (14 mnd.) og Mads Theodor (18 mnd.) ;) Blir moro denne helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker frivillig som en handhund til kasterering..

Enten det siviltjeneste eller fengsel...

Slik er det å være gutt i dette frie landet...

Er ganske enkelt å suttre seg til å komme hjem, men det er for flaut/skammelig...

Når jeg først har startet så vil jeg fullføre.... tror jeg... :D

Ikke sikkert de vil ha meg heller...

Søke hundetjeneste & Bodø å se hva man får... kommer jeg til bodø blir det jo som å ha en vanlig jobb... :D

jeg har noen tips for å slippe unna, hvis du vil ha. Og det er ikkeno som kommer på papiret. Fikk de av en som har vært bafal i mange år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre bil(oppkjøring venter, hoho), øve til en kjemiprøve, øve til historieprøve, trene litt og pusse båt :D Ellers ingen spesielle planer. Ikke noe fest og moro i hvert fall.

(Glad jeg slipper militæret, men tenke seg til, min beste venninne skal kanskje gå befalskolen! ;) <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...