Hoppetussa Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Her er vårt lille hjørne av nettet www.prikkedyret.com Finner ikke alltid så masse fornuftig å skrive om, men det er i allefall masse bilder Koselig om noen hadde kommet med noen tilbake meldinger, er ikke noen kløpper på data så gjør det enkelt.Blånd må vite Siri
Tine Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Kjempe fin side da, men kunne hatt noe mer bilder da men ellers kjempe stillig linke oss?
Tore Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 hundedesign.net åpnes i din side, må nesten åpnes i blank side... Det samme gjelder ALLE du linker til... Må til en target="_blank" på alle disse linkene... "Skriblerier" må vel fylles med noe... Meget ren å pen side, me like... pene bilder..
Hoppetussa Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Scorpionen: Dette att linkene åpnes på min side istedet for i nytt vindu, har irritert meg, men Ting Tar Tid. Bruer WYSIWYG på siden nå, men har brukt litt html tidligere. Hvilken kommandoer må jeg brue for å åpne disse i nytt vindu? Takker for hjelp.. Siri
Marthe Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Synes det var en veldig fin og ryddig side Bare å gi beskjed hvis du ønsker at jeg skal linke til deg
Tore Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Scorpionen: Bruer WYSIWYG på siden nå, men har brukt litt html tidligere. Hvilken kommandoer må jeg brue for å åpne disse i nytt vindu? fra velkommen.htm , 3. nederst har du denne koden... Sidene er laget av <a href="http://www.hundedesign.net">Hundedesign.net</a></div> hvis du bytter den til denne... Sidene er laget av <a href="http://www.hundedesign.net" target="_blank">Hundedesign.net</a></div> så åpne hundedesign i egen nettleser....
Hoppetussa Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Scorpionen Hjertelig tusen takk for hjelp, skal få forandret dette i kveld. Siri
Hoppetussa Skrevet 8. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2006 Nå har en blitt til to.. Lille Rosin har flyttet hjem til oss og har fått sin plass på hjemmesiden.Mange nye album, med fine prikker å se på.. www.prikkedyret.com Siri
Tine Skrevet 9. Mai 2006 Rapporter Skrevet 9. Mai 2006 Kjempe herlig da du er heldig forsatt fin side da, gøy å lese på siden din og
Guest Vicky Skrevet 9. Mai 2006 Rapporter Skrevet 9. Mai 2006 Rålekker side og Tussi og Rosin er utrolig herlige!
TineSimbaNana Skrevet 9. Mai 2006 Rapporter Skrevet 9. Mai 2006 Syns siden er kjempe fin Er innom den hverdag
Basse Skrevet 10. Mai 2006 Rapporter Skrevet 10. Mai 2006 Veldig pen side Enkel, men alikevel ikke kjedelig å se på! Synes det var en grei måte å gjøre det med bildene på OT: må bare si den nye valpen var nydelig! Har ikke noe jeg vil pirke på
Hoppetussa Skrevet 11. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2006 Takker for svar.Koselig å se att folk er innom,og følger med på alt det spennende vi gjør Ny lay kommer ikke om allt for lenge.. Siri
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar