Silje Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Norsk Schnauzer Bouvier klubb inviterer til match show søndag 19. mars på Trones skole i Sandnes. Påmelding på stedet fra kl 12.00 bedømmingen starter kl 13.00 og holdes utendørs Det deles opp i to grupper: Valp: 4-9 mnd Voksen: fra 9mnd og oppover Prisen per hund er 70 kr Dommere for dagen er: Unni Foss Per Larsen Margunn Berge Det vil også bli holdt barn og hund konkurranse som koster 50,- per deltager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 takk! ja, jeg tar nok turen ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 jeg vil og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 jeg vil og! En smule langt for et match show kanskje? Det er nå jeg gleder meg til du får bil, for da futter du bare ned på dagstur ved slike anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 hehehe ja hadde det bare ikke vært for de koselige bom pengene så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Tenker jeg skal ta meg en tur der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Har lyst å ta en tur ut, men skal jobbe Noen som vet sånn ca hvor lenge det varer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Har lyst å ta en tur ut, men skal jobbe Noen som vet sånn ca hvor lenge det varer? Har ikke peiling, det spørs vel på hvor mangen hunder som blir påmeldt... Jeg kan sende deg en PM med mob nr mitt så kan du skrive en SMS å høre hvordan det ligger ann når du er ferdig på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Ahh, jeg var der *sprette* Var utrolig trivelig arrangement og for noen hyggelige mennesker da Så nå kan jeg skryte på meg at jeg har truffet Silje, Taz, Anne og Gunn, samt Cody da (som bare nesten holdt på å bli med meg på innerlommen, til og med pappa var sjarmert) Noen som vet hvem som vant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Ahh, jeg var der *sprette* Var utrolig trivelig arrangement og for noen hyggelige mennesker da Så nå kan jeg skryte på meg at jeg har truffet Silje, Taz, Anne og Gunn, samt Cody da (som bare nesten holdt på å bli med meg på innerlommen, til og med pappa var sjarmert) Noen som vet hvem som vant? Cody sjarmerende?? Han stresset jo som en annen tulling, jeg har aldri sett han så stresset før... Men så var jo dette hans første "Utstilling" da.. Hehe.. Var far din sjarmert av Cody?? Hihi Må bare unnskylde når du holdt han for meg og han ble litt hysterisk, han er bare LITT mammadalt. Det var utrolig koselig å treffe deg.. Til tross for at jeg ikke sa så mye da, bakrus og nervøsitet er ikke en bra ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2006 Det var en rottweiler som vant av de voksne, og en hvit dvergschnauser av valpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Cody sjarmerende?? Han stresset jo som en annen tulling, jeg har aldri sett han så stresset før... Men så var jo dette hans første "Utstilling" da.. Hehe.. Var far din sjarmert av Cody?? Hihi Må bare unnskylde når du holdt han for meg og han ble litt hysterisk, han er bare LITT mammadalt. Det var utrolig koselig å treffe deg.. Til tross for at jeg ikke sa så mye da, bakrus og nervøsitet er ikke en bra ting. Mm, han sa så i hvert fall *fnis* Rett før han sa vi hadde nok hunder før en stund Syns dere var flinke jeg, bakrusen kunne du jo sagt noe om, trodde du var sånn jeg Neida... Håper det blir ny Stvg-tur på meg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Får vel ta turen jeg og ca 2 timer fra oss.. blir vel morro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Får vel ta turen jeg og ca 2 timer fra oss.. blir vel morro det ehe, dette var jo nå sist søndag da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar