Gå til innhold
Hundesonen.no

Spill, og en film!

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet

Stakkers gutt da :innocent: satt og ventet til det skjedde!.. ;)

Har spillt det før! Du blir jo helt klistret i skjermen første gang! :P

Skrevet

Stakkar lille gutt da! :innocent: Det er vondt og bli så skremt!

På den annen siden føler jeg meg helt herdet, jeg skvatt ikke i det hele tatt jeg! (vent litt, er det egentlig lyd på? Det foklarer saken, jeg har ikke lyd på min PC, kanskje ikke så rart jeg ikke skvatt da?)

Skrevet

Stakkar lille gutt da! ;) Det er vondt og bli så skremt!

På den annen siden føler jeg meg helt herdet, jeg skvatt ikke i det hele tatt jeg! (vent litt, er det egentlig lyd på? Det foklarer saken, jeg har ikke lyd på min PC, kanskje ikke så rart jeg ikke skvatt da?)

sikkert :innocent: kan ikke la vær å le*hoppe opp å ned*

Skrevet

Stakkars liten da..! :P Blir sinna på foreldre som gjør sånn mot barna sine! :innocent: Sånt er dårlig gjort!!!!! ;)

Skvatt noe sinnsykt første gangen jeg ble lurt på den greia der..

Og ja, Hilde, det er lyden som er værst!

Skrevet

Okei, det forklarer jo saken... Lyd er ikke helt tingen i kontorlandskap, derfor er min av.. Morsom tanke da, hadde sikkert skremt fletta av hele avdelinga! :innocent:

• 5 months later...
Skrevet

Jeg klarer ikke sånne ting! Iallefall ikke disse fra tull.no! de er skumle de... (men denne ga jeg opp første level! Slike spill orker jeg ikke=P Men skvatt da jeg så filmen av gutten ;) )

softis: det er sånn skrikelyd!

Skrevet

Uff, skvetter hver gang :rolleyes: Enda jeg vet hva som skjer...

Syntes derimot synd på gutten... Det er ikke gøy å bli skremt sånn, se hvordan han reagerte da! Greit med en tenåring, men han der var jo ganske liten, og bildet er jo litt ekkelt da. Stakar gutt ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...