ElinT Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Noen her som skal? Jeg skal stille Lara begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 skal til drammen men ga agility begge dagene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 13. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Jeg er påmeldt i ag også med Ebbe, men må trekke meg pga at han har skive prolaps og skal være helt i ro... Så da blir det full fokus på valpeshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Jeg skal dit den 2. Skal gå lp for første gang:P:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 skal den 2 og stille nikita i valpeshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Er det noen som kjører fra Tønsberg/Vestfold området som har lyst til å ta med en tilskuer så er det bare å si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Er det noen som kjører fra Tønsberg/Vestfold området som har lyst til å ta med en tilskuer så er det bare å si i fra Vi kjører forbi Tønsberg ja.. Men jeg regner med at vi kjører bort dit på fredagen og sover der til søndagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Vi skal starte i agility og hopp begge dager med Blondie Har dessverre ikke noen plass i bilen, Line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 kanskje jeg drar ditt for å se på en skt.bernard valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 jepp,jeg skal stille Emma,blir hennes siste valpeshow den lørdagen,åsså still yaris(vår debut) i klasse1 på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Ja, vi skal stille Embla der på søndagen. Vi har nok desverre heler ikke plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 kanskje vi treffest:) men så er ikke jeg avde som tør å bare løpe bort til folk da:S hehe kommer ned fredag og blir til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Hvis jeg ikke skal på fjellet skal jeg være med å se på Silje gå LP.. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Jeg skal begge dagene tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Vis noen kjenner igjen meg eller hundene så ikke vær redd for å kom bort å hilse, jeg biter ikke Tror jeg tar på Luna det røde halsbåndet med det røde tørklet på den dagen.. Vi skal dit på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Bare å stikke bort å hilse på oss også hmm... jeg får kikke etter hundene, for jeg vet jo ikke hvordan halvparten av dere ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Dere må komme bort til meg også Jeg kommer sikkert til å stå å ta bilder og film, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Dere må bare komme bort til meg også. Hadde vært korselig å møtt andre fra sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Må bare komme bort og hilse på meg å... vi sitter vel en gjeng på 4 med 1 border, 1 aussie, 1 samojed(som skal gå ag ) og en kooiker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Må bare komme bort og hilse på meg å... vi sitter vel en gjeng på 4 med 1 border, 1 aussie, 1 samojed(som skal gå ag ) og en kooiker:) Skal Gunhild og Chera starte? B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 jepp... LP kl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar