Aragorn05 Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Hei hei! Jeg skal prøve å trene inn sitt under marsj nå.. hvilke grunnferdigheter ville du lært inn?
Margrete Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 - Fri ved foten - Sitt - Bli sittende + utgangstilling og kontakt
Aragorn05 Skrevet 13. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 okei.. blir vanskelig å lære inn.. hunden jeg skal trene er brae 6-7måneder..
Caroline Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 okei.. blir vanskelig å lære inn.. hunden jeg skal trene er brae 6-7måneder.. Sånn er det Og dessuten tar det nok endel tid, må lære én ting av gangen, ellers kan det bli veldig forvirrende for valpen...
MarieR Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 jeg synns sitt under masj var mye enklere å lære inn enn det vi holder på med nå: stå under masj. men det er jo fordi ask automatisk setter seg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar