Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpe Show N.M.K avd trøndelag på Tanemvell hus.

Kristinh

Recommended Posts

Skrevet

Norsk Myndeklubb avd Trøndelag arr. valpe show for alle raser 7 mai på Tanem vellus v. gamler vassfjelltorget.

Dere kan finne flere opplysnigner og påmeldingskjema på Myndeklubbens hjemmeside løpet av morgen (søndag 12.3.06)dagen.

http://home.no/myndeklubben

velkommen alle sammen.

Skrevet

Hei hær kommer en kort forklaring:

kommer du fra trondheim sentrurm!

Kjører du E6 rettning Oslo. Da du er ca ved hegstadmyra kommer en avkjørsel mot klæbu, ta av og kjør rettning klæbu. Dette er da forbi Sandmoen camping og gjennom en rundkjøring rettning klæbu... kjør noen km og så kommer et nytt skilt klæbu dit skal du ikke svinge av men fortsett mot Brøttem nesten 1 km når du da får noen store parabol antenner på venstre side (og det gamle vassfjell torget som de nå diver å bygger boliger av, som er på høyre side)skal du svinge av til venstre. Der ser du et blått grendehus og der er utstillinga. Du kan også finne kart på stedet på gule sider, utstillinga ligger i Brannåsv.

Dere er alle hjertlig Velkommen!

Skrevet

Dere er alle hjertilig velkommen alle sammen. Vi skal virkelig kose oss. Har fått flere påmeldinger allerede fra folk fra hundesonen. Kjempe morro at dere kommer. Gleder meg masse allerede:)

Kristin

Skrevet

Jeg vil også komme og se på:) Hehe... Bosted er det nok verre med da:p Hehe..

EDIT: kanskje jeg kommer og ser på allikevel:)

Skrevet

Hei om du kommer uten hund( Samboeren er så allergisk skjønner du) så kan du jo bo ho meg...? Jeg bor jo rett ved utstillings plassen. Det hadde jo vært kjempe koselig. Ikke sant;) Du er nå i hvertfall hjertlig velkommen!!! ja har jo sikkert whippet valper også da jeg.. hihi så får du slå to fluer i en smekk.

Klem

Kristin

Skrevet

Hei om du kommer uten hund( Samboeren er så allergisk skjønner du) så kan du jo bo ho meg...? Jeg bor jo rett ved utstillings plassen. Det hadde jo vært kjempe koselig. Ikke sant;) Du er nå i hvertfall hjertlig velkommen!!! ja har jo sikkert whippet valper også da jeg.. hihi så får du slå to fluer i en smekk.

Klem

Kristin

Ja kommer uten hund, det hadde jo vært skikkelig morsomt ja ;) Jeg elsker valper :D:D

Skrevet

Noen jeg og LiLi kan sitte på til? Fra Skogn eller Trheim? (Og tilbake igjen).

du kan få ligg over til meg Christina og LiLi :) har ikke spurt om Lili ennå men tror det går bra :P skal du ligge over hele helgen?

Skrevet

Norsk Myndeklubb avd Trøndelag arr. valpe show for alle raser 7 mai på Tanem vellus v. gamler vassfjelltorget.

Dere kan finne flere opplysnigner og påmeldingskjema på Myndeklubbens hjemmeside løpet av morgen (søndag 12.3.06)dagen.

http://home.no/myndeklubben

velkommen alle sammen.

Hei..

Er det ute utstillinga holdes? eller inne i grendahuse?

Jeg bor på Skillingsveien og ska selvsagt tilbringe min dag der :)

skal muligens stille ut en tibbe å :P

Skrevet

du kan få ligg over til meg Christina og LiLi :o har ikke spurt om Lili ennå men tror det går bra :) skal du ligge over hele helgen?

Oki :P Ja, blir vel greiest det, hvis det går bra :P

Skrevet

Hvem kommer da?. morro å høre hvem som har tenkt å komme til utstillinga vår:) Ja dette blir en utendørs utstilling.. Kjempe flott fotballbane utenfor lokalet og det vill bli en kaffe med utsalg av forskjellige ting.

Velkommen alle sammen

Jeg gleder meg til denne dagen.

Klem

Kristin

Skrevet

kanskje vi kommer men dette er 3 dager før doffen blir 4 mndr :icon_redface:

Du kan jo jukse litt på alderen da :P Mange som gjør det på valpeshow.

Skrevet

Hei sann tar med P.M på utstillinga på Melhus på Søndag og for dere som ønsker å bli med kan også levere meg påmelding på plassen.

Velkommen til utstillinga vår:)

N.M.K avd. Trøndelag.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er fortsatt muligheter til å melde på til valpeshowet vårt.

Velkommen.

Norsk Myndeklubb avd. Trøndelag ønsker velkommen til valpeskue for alle raser

v/ Tanem vellhus (klæbu) søndag 7 mai.2006

Dommer: Hanne Berit Husby, kennel Terra Whisetta

klasse 4-6 mnd. og 6-9 mnd.

Åpent for alle raser.

Påmelding og betalingsfrist 21. april til N.M.K avd Trøndelag V/ Kristin Hoff Tovullvegen 7, 7549 Tanem

e.mail: [email protected] (din påmelding er registrert når du får tilbakemelding om at den er mottatt)

Påmeldingsavg. 160,- kontonr.9100 12 99455 merk bet. med hundens navn og rase.

Opplysninger: Kristin Hoff 72832811/41307120 eller Dagrun Wang:41047386

Velkommen!!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...