Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛
Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september
Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på. Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere. Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut. Dette får du i dyrebutikk.
Håper dette kan hjelpe deg. Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.