Gå til innhold
Hundesonen.no

Snille Loke (Anette)


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Må bare få lov til å si tusen tusen tusen takk for hjelpen i går! ;)

(jeg håper du ikke tror jeg er helt gal *flir*)

Og for dere som ikke fatter bæra av hva jeg snakker om, men som nå ble veeeeeldig nysgjerrig - så er historien kort fortalt slik:

I går var vi på utstilling i Letohallen, der var også Anette og "lille" Loke. Gamefar ble BIR-veteran og skulle inn i veteranfinalen, rett før vi skal entre store ringen fikk "den gamle" øye på Loke og ble helt betatt og plutselig stod han som en konge. Og stakkars Anette ble da kommandert på rett side av ringen og så jaget frem og tilbake under hele finalen med sin lille sorte som garantert ikke fatta bæra av hva "mor" dreiv med..... Men "den gamle" stod å så lengselsfult på den "lille" sorte og endte opp som BIS2-veteran.......

Og jeg er rimelig sikker på at det ikke ville blitt resultatet om de ikke hadde vært der - så igjen - tusen takk for sporty innsats *latter* - ikke alle synes det er så kult å bli kommandert avgårde av fremmede.

Jada folkens - dere må gjerne synes at "den gamle" er noe snodig - for dere vet jo alle at Loke ikke er noen liten søt tispe med løpetid liksom.......... - men "den gamle" er så dårlig på å bruke nesa si - han går på synet - og sist han hilste på en svarting på den dimensjonen så hadde den løpetid (vår egen Dina liksom) så for hans del så kunne det like gjerne vært ei dame..........

Vi er sååååååååååååååå glade for at Anette også skal til BØ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Men han har jo litt rett da!Loke er nydelig og han har løpetid ;) Han leker ikke med tisper lenger:han bare rir...

Stakkars Romeo hadde gått på en psykisk knekk hadde han visst at han ble tatt for å være tispe...

Men BIS 2 var fullt fortjent, jeg var nesten sikker på han skulle bli BIS jeg, Timo er noe av det vakreste jeg har sett! Han var jo enda penere i virkeligheten!Og lille Beta var heller ikke stygg akkurat. Det var jo også dommeren enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få lov til å si tusen tusen tusen takk for hjelpen i går! ;)

(jeg håper du ikke tror jeg er helt gal *flir*)

Vi som har vært på utstilling med Belgerpia før, veit at hun er helt gal.. Og det er slettes ikke siste gangen hun beordrer deg rundt ;)

Jada folkens - dere må gjerne synes at "den gamle" er noe snodig - for dere vet jo alle at Loke ikke er noen liten søt tispe med løpetid liksom.......... - men "den gamle" er så dårlig på å bruke nesa si - han går på synet - og sist han hilste på en svarting på den dimensjonen så hadde den løpetid (vår egen Dina liksom) så for hans del så kunne det like gjerne vært ei dame..........

Vi er sååååååååååååååå glade for at Anette også skal til BØ ;)

Så da kan Dinersen og jeg være hjemme vi da? hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Så da kan Dinersen og jeg være hjemme vi da? hehe :P

For det første er jeg ikke gal - men *flir* - er man på utstilling så må man gjøre nytte for seg *latter*

og nei - du kan ikke bli hjemme.... sorry........ det kan jo være at den gamle oppdager at Loke faktisk ER samme kjønn og da trenger vi Dinersen skjønner du............

Takk forresten Anette - jeg synes jo selv at Timo er verdens vakreste sånn helt objektivt sett *flir* .......... og Loke var laaaaaaaaaaaaangt mer sindig enn jeg hadde forestilt meg, han så jo ut som om han hade bodd i den hallen i hele sitt liv - søtingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg ikke gal - men *flir* - er man på utstilling så må man gjøre nytte for seg *latter*

og nei - du kan ikke bli hjemme.... sorry........ det kan jo være at den gamle oppdager at Loke faktisk ER samme kjønn og da trenger vi Dinersen skjønner du............

Takk forresten Anette - jeg synes jo selv at Timo er verdens vakreste sånn helt objektivt sett *flir* .......... og Loke var laaaaaaaaaaaaangt mer sindig enn jeg hadde forestilt meg, han så jo ut som om han hade bodd i den hallen i hele sitt liv - søtingen

He he :P

I en hall ja...han er alltid rolig i haller :P

Det er defor jeg drar på innendørsutstillinger nesten hver helg for å miljøtrene pelsen.Så mange hunder i en hall gjør noe rart med han..Men det skal han ha:han er nesten sindig sånn ellers og nå :P (utenom fellestreninger da selvfølgelig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

:P Det har du ikke sagt noe om. Betyr det at vi har slått opp? :P:P

--

PO

åååååå au............. :P

Ehhh...... skal til Leto den 19. mars også... :unsure: så vet du liksom............

Men en ting...jeg skjønte ikke helt hvorfor denne topicen var inne på hundediskusjoner?

Denne er jo ikke noe å krangle om?

Tja..... om du ikke synes det er noe allright å vite at folk er snille så vit dette da "om du noen gang går etter Loke i en diskusjon så får du med meg å bestille B) - man "kødder" ikke med snille mennesker.... for tenk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå au............. :P

Ehhh...... skal til Leto den 19. mars også... :unsure: så vet du liksom............

Tja..... om du ikke synes det er noe allright å vite at folk er snille så vit dette da "om du noen gang går etter Loke i en diskusjon så får du med meg å bestille B) - man "kødder" ikke med snille mennesker.... for tenk......

Jeg føler meg virkelig høyt beskyttet her!Får nesten lyst til å krangle med noen :P

Men ikke med Line da... :P

Belgerpia:jeg var da ikke sååå snill!Pelsen trengte å gå noen runder uansett (loppene begynnte å krype rundt i årene hans) og jeg trenger all den lærdom jeg kan få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg ikke gal - men *flir* - er man på utstilling så må man gjøre nytte for seg *latter*

og nei - du kan ikke bli hjemme.... sorry........ det kan jo være at den gamle oppdager at Loke faktisk ER samme kjønn og da trenger vi Dinersen skjønner du............

Takk forresten Anette - jeg synes jo selv at Timo er verdens vakreste sånn helt objektivt sett *flir* .......... og Loke var laaaaaaaaaaaaangt mer sindig enn jeg hadde forestilt meg, han så jo ut som om han hade bodd i den hallen i hele sitt liv - søtingen

Hmm.. Skal jeg finne frem den greia Veronika skreiv om bildetagninger, mon tro? :)

Vi kommer jo vi, vi skal til og med dra klokka 5 om morran.. Kan ikke fatte hvorfor jeg ikke kjenner noen normale hundefolk? Dinersen er selvsagt med! Og hvis han er skikkelig snill, søte Timoen, så kan han få stikke nesa si i lomma mi og forsyne seg igjen, han var så glad når han fikk lov til det på Vikingskipet, liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få lov til å si tusen tusen tusen takk for hjelpen i går! :)

(jeg håper du ikke tror jeg er helt gal *flir*)

Og for dere som ikke fatter bæra av hva jeg snakker om, men som nå ble veeeeeldig nysgjerrig - så er historien kort fortalt slik:

I går var vi på utstilling i Letohallen, der var også Anette og "lille" Loke. Gamefar ble BIR-veteran og skulle inn i veteranfinalen, rett før vi skal entre store ringen fikk "den gamle" øye på Loke og ble helt betatt og plutselig stod han som en konge. Og stakkars Anette ble da kommandert på rett side av ringen og så jaget frem og tilbake under hele finalen med sin lille sorte som garantert ikke fatta bæra av hva "mor" dreiv med..... Men "den gamle" stod å så lengselsfult på den "lille" sorte og endte opp som BIS2-veteran.......

Og jeg er rimelig sikker på at det ikke ville blitt resultatet om de ikke hadde vært der - så igjen - tusen takk for sporty innsats *latter* - ikke alle synes det er så kult å bli kommandert avgårde av fremmede.

Jada folkens - dere må gjerne synes at "den gamle" er noe snodig - for dere vet jo alle at Loke ikke er noen liten søt tispe med løpetid liksom.......... - men "den gamle" er så dårlig på å bruke nesa si - han går på synet - og sist han hilste på en svarting på den dimensjonen så hadde den løpetid (vår egen Dina liksom) så for hans del så kunne det like gjerne vært ei dame..........

Vi er sååååååååååååååå glade for at Anette også skal til BØ ;)

*mumlenoeumerkeligomdobbelthandlingogsånt* :(

Grattis!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*mumlenoeumerkeligomdobbelthandlingogsånt* :)

Nei...... æ'kke det vøttø..........

Dobbelthandling er det når noen står å roper og peiver på utsiden av ringen............ at den gamle plutselig blir oppmerksom på noe er ikke dobbelthandling - og det er jo helt normalt å gå rolig frem og tilbake utenfor ringen.... *tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...