FrøkenB Skrevet 13. September 2020 Rapporter Skrevet 13. September 2020 Hei! Er det noen her med Alaska Husky som husker ca hvor store de er på 4 mnd? Vi blir nødt til å ta med valpen vår på flytur, og lurer på om den vil ha plass i kabinen når den er 4 mnd, eller om den må i lasterommet. Vil helst unngå lasterom. Siter
simira Skrevet 13. September 2020 Rapporter Skrevet 13. September 2020 Jeg kan ikke tenke meg at den går i kabinen. Nå varierer vel alaska huskyen en del i størrelse, men wikipedia sier 20-30 kg som voksen så vil den fort være rundt 10 kg ved 4 mnd. For ikke å snakke om alt for langbent til at den kan moses nedi en av de veskene. Jobb med å få valpen trygg i bur i ulike settinger så går det helt fint. Det flyr tusenvis av hunder rundt i verden hver dag, og det er få skrekkhistorier i forhold. Selv om nok ikke alt er ideelt. Siter
FrøkenB Skrevet 13. September 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2020 Det jeg er mest skeptisk til er at det er en mellomlanding. Blir stressa med tanken på flybytte. Har du erfaring med det? Siter
simira Skrevet 13. September 2020 Rapporter Skrevet 13. September 2020 Ingen erfaring med flybytte, og det kompliserer litt ja. Siter
Recommended Posts