kkfrøya Skrevet 18. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2020 Vi vurderer en familieforøkelse og jeg har totalt falt for rasen whippet. Har lest meg godt opp og føler dette er en rase som kan skli godt inn i familien vår. vi er 2 voksne, 4 barn i alder 3-17 år, en chihuahua tispe på 5 år, 2 kaniner å høns PR.dags dato ? jeg liker å løpe tur og tar selvfølgelig snuppa med på disse, men hun er ikke så interessert. Det hadde vert så gøy med en skikkelig joggepartner. Pluss hun er ikke såååå glad i barna/barn selv om vi har hatt henne fra 8 uker gammel. noen som har erfaring med whippet som vil anbefale /fraråde oss denne sorten hund? hva ville du anbefalt? Vil ikke ha en for stor hund (selv om grand danois er drømmen) og helst ikke foooor mye røyting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2020 Liker veldig godt acasel, kjenner Kathrine så mulig litt innhabil. Eller kathstone (mulig det skrives annerledes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts