pippin Skrevet 2. Mai 2020 Rapporter Skrevet 2. Mai 2020 (endret) Husket det igjen! Kjekt at det er en fridag ? Vi hadde en ganske chill dag! Synd det ikke var idag det er EFIT - Yara skal på overnattingstur med noen venner ❤️ Sto opp litt før 10 så Yara fikk servert frokost ca da Kl 11 chilla jeg med Sims Ca 12 var vi framme på Movatn Klar for tur ❤️ KL 13 - Ute på tuuuur - Regn ble til sol ❤️ 14 ish - fortsatt tuuuur - Yara så en veldig rar stor hund! 15 - Mer tur! 16 - Akkurat kommet hjem 17 ish - Yara får noe digg å tygge på ❤️ VELDIG populært! 18 ish - Yara chiller på sofaen mens jeg sitter foran skjermen 19 - Yara får kveldsmat 20 ish - jeg spiser restepizza mens jeg ser på Veterinærene 21 - Tar meg en velfortjent cider 22 ish - Spiller litt med kjærsten resten av kvelden mens Yara sover på sofaen blid og fornøyd ❤️ Endret 2. Mai 2020 av pippin Prøvde poste fra mobilen uten hell...! 3 Siter
Recommended Posts