Maritaf Skrevet 12. Februar 2020 Rapporter Skrevet 12. Februar 2020 Hei! Har nå etter lang tid og mye tenking/lesing osv bestemt meg for å skaffe meg eurasier. Har planer om å få besøkt litt forskjellige oppdrettere fremover, for å fått møtt rasen og oppdretter skikkelig. Lurte derfor på om noen hadde litt erfaringer å komme med, mtp oppdrettere? Trenger litt starthjelp :) Siter
Kristin_nord Skrevet 12. Februar 2020 Rapporter Skrevet 12. Februar 2020 Akkurat nå, Maritaf skrev: Hei! Har nå etter lang tid og mye tenking/lesing osv bestemt meg for å skaffe meg eurasier. Har planer om å få besøkt litt forskjellige oppdrettere fremover, for å fått møtt rasen og oppdretter skikkelig. Lurte derfor på om noen hadde litt erfaringer å komme med, mtp oppdrettere? Trenger litt starthjelp Massevis. ? Hvor bor du? /hvor langt er du villig til å dra? Noe spesielt du lurer på? Siter
Maritaf Skrevet 12. Februar 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2020 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Massevis. ? Hvor bor du? /hvor langt er du villig til å dra? Noe spesielt du lurer på? Sender deg en privat melding jeg, mye på hjertet ? 1 Siter
simira Skrevet 13. Februar 2020 Rapporter Skrevet 13. Februar 2020 Carve Canem er ihvertfall flinke folk med fine hunder. 1 Siter
Recommended Posts