HeldigeHilde Skrevet 2. Desember 2019 Rapporter Skrevet 2. Desember 2019 Hei! Jeg forsøker å finne ut priser på kostnader hos Viking/Falck forbundet med kennelopphold for hund. Eksempelvis en hund jeg finner som blir stående hos Viking over flere dager før eier henter. Vet noen prisen på dette? Finner ikke noe på nett, eller tlf til noen som kan svare på dette. Siter
Salka Skrevet 2. Desember 2019 Rapporter Skrevet 2. Desember 2019 Fant dette i en artikkel fra 2016, men vet ikke om det fortsatt gjelder: «Dersom hunden din skulle ende opp hos Falck, må man betale 1200 kroner for å få hunden tilbake. Det koster 200 kroner per døgn hunden blir stående.» https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2016/10/06/Jeg-ville-ikke-latt-hunden-min-være-der-mens-jeg-gikk-på-butikken-en-gang-13603122.ece 1 Siter
simira Skrevet 2. Desember 2019 Rapporter Skrevet 2. Desember 2019 Tipper det varierer på distrikt. 1 Siter
Recommended Posts