Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

9 av 10 hundeeiere betaler erstatning de ikke trenger

Recommended Posts

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Eldre bilde, men det har jeg! 😛 Mer snø enn bikkjer i dette bildet dog xD

Jeg vil se hunder ved vann/sjø
    • Perfect Image Dressed To The Nines  Zina ❤️  
    • Siden jeg ikke finner igjen presentasjonen jeg hadde. Har jeg nå laget en ny, og håper jeg klarer å holde liv i denne ❤️   Line - 30 år.  Bor i Saltstraumen sammen med min bedre halvdel, våre to korthåret Collie tisper og en kattepus 🐾  Er utdannet hos innlandet hundesenter, og synes adferd er utrolig spennende. Pr dags dato holder jeg liv i Instagram kontoene Linsorhund og LinsorCollie, samt snapchaten vår Linsorhund 🥰   Perfect Image Dressed To The Nines  F. 11.05.2015 - Korthåret Collie  Min første superstjerne, og verdens beste lille frøken - Som virkelig er med på ALT! Hun er vår lille potet, og er med på det jeg kunne tenke meg å prøve ut, det morsomste vi gjør sammen er triks 🐾❤️ tvers igjennom snill og god. ❤️   Perfect Image Poetry In Motion  11.08.2019 - Korthåret Collie  Min nye superstjerne, hun er også en liten potet 😂❤️ Men hovedfokuset er utstilling, Rallylydighet, og triks 🤩 Hun er ei morsom frøken, livlig og pratsom 🐾  
    • Drar opp denne igjen, jeg har dog ingen bilder pr nå av hunder som leker i snøen, men håper noen andre har 🐾❤️
    • Jeg skal filme og kikke på dette selv en dag, men de siste øktene har Pixel begynt og bjeffe når vi går fri ved fot. Det virker litt som om det "koker" over for henne.    Vi går ikke så langt, fort eller på krevende plasser, og jo fortere jeg går jo mer frustrerende blir det for henne, samme hvis det går for sakte, havner hun foran og bjeffer.  Jeg vet det er noe jeg gjør feil, jeg må bare finne ut HVA 😂 Har jeg gått for fort frem?  Hva kan jeg gjøre annerledes?  Hvordan kan man løse dette?    Gjerne still meg spørsmål, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan 😀   Legger ved et bilde av bråkebøtta. 😂❤️
  • Nylig opprettede emner