Gå til innhold
Hundesonen.no

Hanhund


chili
 Share

Recommended Posts

Hei

Eg har fått min første hanhund valp for en uke siden. Har aldri hatt hanhund før. Det er en cavalier.  Har noen få spørsmål som eg håper noen kan svare på. Er det normalt at hanhund skal ha pupper/ patte? riktig nok en del mindre enn på tispen. Er det  normalt er det er forskjell i størrelsen og at det han være meir patter på den ene siden enn den andre siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, chili said:

Hei

Eg har fått min første hanhund valp for en uke siden. Har aldri hatt hanhund før. Det er en cavalier.  Har noen få spørsmål som eg håper noen kan svare på. Er det normalt at hanhund skal ha pupper/ patte? riktig nok en del mindre enn på tispen. Er det  normalt er det er forskjell i størrelsen og at det han være meir patter på den ene siden enn den andre siden?

Ja, det er det helt normalt at hannhunder har. Menn har jo brystvorter de også. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Artemis skrev:

Ja, det er det helt normalt at hannhunder har. Menn har jo brystvorter de også. ?

Ok. Men hvor mange brystvorter skal de ha til sammen med begge sidene og er det normalt at det kan være 2 flere på den ene enn den andre siden? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt hos både tisper og hanner at en side har flere patter enn den andre siden. Det er ikke noe tall på hvor mange de skal ha. Det vanligste er vel rundt 8-12 til sammen, men flere eller færrre er ikke unormalt. :) Alle mine har hatt forskjellig antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...