Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Beskytte bildører innvendig?

Recommended Posts

Er det noen som har gode tips til å beskytte bildørene innvendig mot hundeklør og skrap? Alternativet er selvsagt grinder innenfor dørene rundt hele men om noen har andre smarte løsninger (som ikke skader bilen ) så mottas de med takk :)  Grønne skilter og skinndetaljer i dørene var en dum kombinasjon...man skal jo gjerne transportere litt skrammel baki sånne

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Fine Kendra ❤️Tenk for et år dere har hatt så langt! Jeg gleder meg så til å følge fortsettelsen 
    • Vi er inne i siste måned før Kendra fyller et år, og time til røntgen av hofter og albuer er bestilt. Kjempespennende! Jeg vet ikke hvem som er mest spent av meg og oppdretter @Sunlily  Vi har også meldt oss på agilitykurs til høsten. Både helgekurs og så ukentlig kurs i seks uker etter det. Jeg får sommerfugler i magen bare ved å tenke på det. Jeg tror både jeg og Kendra vil like det veldig godt, og håper at det kan blir "vår" sport  Det blir også muligens en utstilling i sommer, men vi må se det litt an. Hun har begynt å vokse inn i kroppen sin nå, og jeg synes hun begynner å se flott ut. Fortsatt ung, men hun skal få lov til å få mer tid før jeg sier at hun er ferdig modnet, altså.  De siste ukene har vi gått litt fjellturer. Noen korte, og noen litt lengre. Hun elsker det! Heldigvis. I sommerferien skal vi være på hytten i halvannen uke, og da blir det enda mer turgåing. Blir deilig med late og aktive dager på hytten etter en veldig travel vår for min del med masterskriving. Og så kommer det selvsagt noen bilder. Se så fin hun er blitt       
    • Det gir mening, det du sier, Simira. Supert med alle gode svar her. Det er forresten en dansk svensk gårdshund vi venter på (ser at du har det)😊
    • https://svenska.yle.fi/artikel/2019/06/20/polisen-misstanker-systematisk-import-av-vargar-och-uppfodning-av-varghybrider?utm_source=facebook-share&utm_medium=social&fbclid=IwAR15qtbUDHQezx9T-Ojhr4w2ydT7T_tHnqMtsd80OzEh0P2Zu-R5KHz692A
    • Her er det snart tur i øs pøs regn....gleden ved hund:) Og jeg sliter fremdeles med å få tankene vekk fra hva jeg så i Brennpunkt i går...jeg reagert mest på dyrlegen. Nei det var logistikkproblemer med å gi smertestillende etter kastrering-for da måtte de snu den. Det er snakk om en liten grisunge for ****!!! Da mister jeg respekt og blir mistenksom til dyrleger..
  • Nylig opprettede emner