litchi Skrevet 5. Mars 2019 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2019 Hei! Jeg har en hannhund valp på 9 måneder. Jeg har aldri hatt hannhund før og lurer litt på hvordan testiklene skal være. På baksiden testikkelene, altså mot rumpa har han to små kuler, det kjennes ut som de henger sammen med testikkelene. Er dette noe alle hannhunder har? Jeg vet rett og slett ikke hvordan det skal være der nede ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Mars 2019 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2019 (endret) Hvis jeg forstår forklaringen din rett så er det du kjenner sannsynligvis epididymis, også kjent som bitestikkel. Det er en helt normal struktur som skal være der, og som alle hannhunder(og menn, og andre arter) har. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Epididymis Endret 5. Mars 2019 av Artemis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 5. Mars 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2019 Så bra, enig at det høres likt ut når jeg googla det nå. Vi skal uansett til vet snart så da kan jeg høre. Det kjennes på en måte som det er en del av testikkelen, så jeg bekymrer meg ikke så veldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts