Gå til innhold
Hundesonen.no

Svinespekk


MarieR
 Share

Recommended Posts

Fikk kjøpt billig svinespekk på butikken i dag, tenkte det kunne være et bra tilskudd til Twist i og med at jeg jobber med å få han opp i vekt. Jeg er bare så usikker på hvor mye han kan få om gangen. Det er jo rent fett så jeg ser for meg han kanskje kan bli dårlig i magen ved for store mengder på en gang. Andre her som gir spekk som tilskudd eller godis? Hvor mye gir dere om gangen? 

 

EDIT: feil forum, ber om å få den flyttet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd svin på hunden tidligere? Jeg har hunder som er vant til å få alt mulig og det blir veldig sjelden noen reaksjon på det. Jeg prøvde ved to ulike anledninger å gi de svinekjøtt( forskjellige partier) men  altså ikke rent spekk om det skulle ha noen betydning.

Det medførte to omganger med slalomkrabbing på alle fire for min del, med bøtte og klut for å få opp all sprutdiaren..:pinch: Mulig jeg er pinglete men det  fratok i alle fall meg lyst på flere forsøk med svinekjøtt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, QUEST skrev:

Har du prøvd svin på hunden tidligere? Jeg har hunder som er vant til å få alt mulig og det blir veldig sjelden noen reaksjon på det. Jeg prøvde ved to ulike anledninger å gi de svinekjøtt( forskjellige partier) men  altså ikke rent spekk om det skulle ha noen betydning.

Det medførte to omganger med slalomkrabbing på alle fire for min del, med bøtte og klut for å få opp all sprutdiaren..:pinch: Mulig jeg er pinglete men det  fratok i alle fall meg lyst på flere forsøk med svinekjøtt.. :P

Nei, egentlig ikke. Han er litt kresen da, så for alt jeg vet er det ikke sikkert han vil ha en gang :P Får prøve meg litt frem og være litt obs på tegn på dårlig mage. :) Diare kan jo ta fra hvem som helst lysten til å forsøke flere ganger, ser den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...