Gå til innhold
Hundesonen.no

Polsk owczarek nizinny

Recommended Posts

Har en i hundeklubben (import fra Nederland), og kjenner noen som tidligere drev oppdrett (kennel Thoco, driver også med sheltie), men det er kun det ene individet jeg kjenner. Hun konkurrerer i rally og agility med henne. En helt grei og hyggelig hund til normal bruk, men ikke noe wow kapasitetsmessig hvis man vil satse, ikke det individet ihvertfall. Litt bitchy med andre hunder, men igjen, jeg kjenner ikke nok individer til å kunne sette rasen i noen bås. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bare at denne hunden koster mere enn andre tilsvarende hunderaser på dyreforsikringa i agria. Derfor er jeg litt usikker også siden det da kanskje betyr at de er sykere enn andre men jeg vet ikke? Bare lurer? Skal ikke være lett å velge hunderase.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var derfor jeg valgte en tilsvarende rase. Det stod mellom to hunderaser. Men er PON ofte da dårligere helse om forsikringsummen er dyrere? Eller har det ikke så mye å si? Men vurderer fortsatt PON en gang i fremtiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Sjekka også Storebrand og forsikringa der er også mye dyrere på PON enn tilsvarende raser. Noen som vet hvorfor? Sliter de mye med helsa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive