Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det har vært kjempekoselig å snappe i dag, håper flere tar på seg snap buksene og hopper i det 😍
    • Jeg trener begge hundene mine innefor samme sport, nå er jo den eldste min pensjonert fra konkurranser, så vi trener bare for gøy og unghunden er den jeg går på kursene med. Jeg bruker bilen mye når vi er på trening. Tispa mi stresser desverre en del når hun ser vi er på trening, og jeg tar unghunden ut uten at hun får være med  Men jeg tenker at det får hun tåle. Den unghunden derimot har blitt veldig vant til å måtte vente og tar det rolig  

Synes det er fint at de må lære seg at det ikke alltid er deres tur til å trene. Når vi trener hjemme så lar jeg alltid den andre se på treningen. Unghunden binder jeg mens jeg trener den eldste og den eldste får trene enkeltdekk mens jeg går med den andre. Har funnet ut at det er mest praktisk å ha litt forskjellige kommandoer på ting feks på fri ved fot. Dette for å ikke forvirre dem helt, og fordi jeg vil at de skal høre når jeg gir en kommando. Så unghunden har "fot" som ord på fvf, mens den eldste har "her", så da kan jeg si "fot" uten at den eldste bryter enkeltdekken og jeg kan gå med han i fred, mens den andre ligger å venter Litt dårlig samvittighet har jeg til tider, men det er egentlig ikke noe stress, for jeg vet jo at begge har det bra hos meg  
    • Hahahah, oops, gikk litt fort i svingene der! Har sett for lenge på hundebøker. 
      Det skal jeg gjøre, tusen takk! 
    • Don't shoot the dog er Karen Pryor. Det er mulig jeg har CU liggende hjemme, usikker på om jeg har lånt den bort eller solgt den allerede. Men minn meg på det om et par uker, er i USA på ferie nå.
    • Hei! Noen som har ''Don't shoot the dog'', ''Control Unleashed'' eller ''CU The Puppy program'' av Leslie McDevitt som kunne tenkt seg å solgt de?
      Er på utkikk, og skulle egentlig kjøpe på ark- men prøver å holde meg til å kjøpe brukt så tenkte jeg skulle høre her først. 
  • Nylig opprettede emner