Hundetreff i Kristiansand

3 innlegg i emnet

Hei!

Jeg er spent på om dette er mulig å få til. Vil gjerne komme i kontakt og treffe nye hundevenner i området. Bor i Lillesand, men turen er kort til Kristiansand. 

Stor eller liten hund, vi får til noe uansett.

Heng deg på om du bor i området, så prøver vi å planlegge et treff! :) 

Mvh Ayla og Karoline

Snapchat-741439461.thumb.jpg.2b504c04d3159a7452018449794e6f04.jpg

Her er Ayla bare 2 mnd gammel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som er interessert? Gjerne finne seg en hundevenn? :hug:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 7.9.2017 at 10:42 AM, Ayla skrev:

Er det ingen som er interessert? Gjerne finne seg en hundevenn? :hug:

Gå inn på Arendal og Omegn hundeklubb på fb , der er det mye aktivitet. Nesten like kort for deg som til Kristiansand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Føler forresten for å legge til en ting til... Under så godt som hele oppveksten min har jeg fått spørsmålet "ble du mobba for høyden din?" med en slags forventing om at det ville vært helt normalt, jeg var jo tross alt utenfor "normalen" angående høyde. Mange ble oppriktig overrasket da jeg kunne fortelle at jeg aldri har blitt mobba og at jeg hadde venner. På tross av størrelsen min. 
    • Holdningen om at det er "krise" hva som står på merkelappen. Jeg bruker L i noen merker, og S i andre. 
      Det viktige er jo at klærne passer, og sitter slik man vil. Ikke om det står s eller l på merkelappen. 

Om det er vanskelig å bestille klær på nett, fordi en M i en butikk, ikke nødvendigvis er en M i en annen, 
      Så har de aller fleste nettbutikker str. guide, så får man måle da. 

Det prates og prates og prates om disse klærne som er merket L men man syns de er en S. Javel? Hva så? 
      Om det (også) er et problem for den gjengse befolkning, så får man begynne der da. Folk ER alt for opptatt av hva det står på 
      merkelappen. Det er DEN holdninga jeg vil frem til. 

Kroppshysteri i det hele tatt, jeg syns ingenting imot all denne fremelskingen av overvekt heller, ei heller framelsking av undervekt.
      Overvekt er et stort problem i store deler verden. Men det er ikke "lov" å snakke om det. Det er ikke greit å mobbe, og være ufin. 
      Men man må kunne sette søkelys på det uten at det blir ramaskrik. Det er et reelt folkeproblem liksom. 
    • Men det er faktisk noen voksne damer som er veldig veldig lave, og mindre enn 10-åringer både i høyde og bredde, og jeg skjønner jo også at disse ønsker seg klær fra andre steder enn barneavdelingen. Jeg har null problem med at det finnes en stor "range" av størrelser, så lenge det går begge veier. Kommer man fra en familie der alle er veldig lave og tynne, så skal man jo også få lov til å kle seg i voksenklær, akkurat som folk som er større skal få lov til, uten at idealstørrelsen trenger å være verken 32 eller 56.
    • Det kommer da helt an på kroppsform. Jeg brukte 32 i flere år, før jeg gikk over til 34 og større. Jeg handla stort sett på HM og Bik Bok på den tida. Jeg kjenner flere lave, men normalt slanke mennesker som bruker 32. Og hva så om det ikke er flest folk som bruker den størrelsen, skal den liksom ikke være tilgjengelig da? Det finnes da både egne avdelinger og spesialbutikker for store mennesker, skjønner ikke at det skal være et problem for gjennomsnittsmennesket. Jeg synes ikke downsizing er et problem, all den tid man har samme form uansett om det står 38 eller 42 på lappen. So what? Det har INGEN praktisk forskjell. Det eneste problemet jeg kan se er at størrelsene er litt forskjellige fra butikk til butikk, slik at det er litt vanskelig å vite størrelsen sin fra et sted til et annet. En tur i prøverommet pleier å løse det. Jeg er da samme mennesket uansett om jeg handler på HM og kjøper 36 eller om jeg går på Bik Bok og må inn i 38. Jeg har ikke magisk blitt større på turen fra en butikk til en annen... Det er bare et tall. 
    • Jeg er på høyde med en gjennomsnittlig 12-åring. Jeg er glad jeg har litt mer å velge mellom enn barneavdelingen Selv om jeg(som sagt tidligere i tråden) sliter innimellom med å finne klær og sko, fordi ting er for langt feks
  • Nylig opprettede emner