Vilje Skrevet 1. April 2017 Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 Vilje og jeg ønsker oss flere turvenner i Bærum. Vi flyttet til Øvrevoll før jul men kjenner ikke så mange her. Kan også kjøre og møte folk, men hadde vært supert med turvenner utenfor bomringen. Vilje er en glad jaktgolden på 7 måneder, som foreløpig går greit sammen med alt av hunder. Jeg er veterinærstudent, snart 27 år gammel, og jobber i dyrebutikk ved siden av studiene. Er det noen som har lyst til å gå tur med oss? Både kveldstid og helg er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 1. April 2017 Rapporter Share Skrevet 1. April 2017 Ico og jeg er klare vi kan stort sett alle kvelder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iggy Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 Jeg og Milla blir gjerne med? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine_Teddy Skrevet 20. April 2017 Rapporter Share Skrevet 20. April 2017 Wilter og jeg er med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts