Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggiebag, Flinkbisk, Poteklubben ++ Erfaringer?

Recommended Posts

Leste en test eller noe av slike pakker, tror en som het canidern kom best ut. Ellers er vel disse pakkene mest for eiere som liker overraskelser. Det finnes så mange fine dyre og nettbutikker for dyr at man fint kan sette sammen en "pakke" selv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde FlinkBisk da de hadde slik "gratis" prøve, og det er litt ymse oppi der... Første pakken hadde en veldig fin Kong-variant dotten likte veldig godt og enda ikke har klart å ødelegge (riktignok en liten hund dette), og Dr Clauder godbiter. Men det var også noe tørrfisk-greier han ikke likte, samt godbit som han bare stirret stygt på da jeg tok frem. Samme erfaringen med pakke nr to, ca 50/50 veldig flott og ubrukelig. Dette er heller ikke en hund som er spesielt kresen, vanligvis, så vi meldte av og har ikke helt følt behovet for å teste noe mer. Inkludert porto blir ikke prisen på disse pakkene billigere enn å kjøpe i butikk, og der har du litt mer kontroll. Klart det er morsomt med pakke og hunden blir også litt mer nysgjerrig, så hvis det er det man ser etter kan de være ok! Men altså verdi for pengene er det ikke, vil jeg påstå..! Iallefall ikke  FlinkBisk, mener også at de kom dårligst ut av en eller annen test på disse... Men selvfølgelig, dette er jo subjektivt og alle til sitt ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bestiller av og til en sånn pakke, tror det er flinkbisk sin. Synes det er helt greit, har stortsett fått skikkelige leker og greie godbiter. Synes det er greit å få litt forskjellig slik at vi finner ut hva hunden er gira på og ikke. Er ikke noe problem for oss å få gitt bort det som ikke blir brukt.

Men en sånn pakke i mnd blir aaalt for mye, selv om jeg har en 30kgs hund som vi trener mye med. Derfor bestiller jeg en pakke ca 1-3 ganger pr halvår og det fungerer greit :) Han får andre godbiter i tillegg, alt ettersom hva vi gjør egentlig.

Her vi bor er det bare en dyrebutikk og generelt dårlig utvalg til dyr på andre butikker som felleskjøpet og xxl i tillegg til at det er flere med nøyaktig samme utvalg i flere butikker. Da synes jeg det er ok med slike pakker for variasjonen sin del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde Flinkbisk en stund. Synes pakkene var morsomme å gi til hunden og prisen var ok. Ikke alle i huset var like fornøyde med alle pipelekene :ahappy: Pakkene kom på døra som var praktisk. Avbestilte fordi det hopet seg opp med leker (og fordi vi er blitt veldig nøye med hvilke godbiter vi gir).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
8 timer siden, GoldenBoy86 skrev:

Prøvde Flinkbisk en stund. Synes pakkene var morsomme å gi til hunden og prisen var ok. Ikke alle i huset var like fornøyde med alle pipelekene :ahappy: Pakkene kom på døra som var praktisk. Avbestilte fordi det hopet seg opp med leker (og fordi vi er blitt veldig nøye med hvilke godbiter vi gir).

Må humre litt når jeg ser du drar opp gamle tråder for å snikreklamere litt for godbitabbonnementet ditt:lol:

• Thanks 1
  • Haha 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   1 medlem

• Nye innlegg

• Man kan være politisk korrekt, snakke om politikk, demokrati, "anti-korrupsjon", representanter og "forvaltning" så mye man vil --- naturen går sin gang allikevel, og Skandinaviske ulver går mot utryddelse som direkte resultat av mennesklig påvirkning. De blir mer og mer innavla, noe som er vitenskaplig bevist. Som reaksjon har nå gruppen, som "demokratisk og balansert" er valgt ut til å "forvalte" rovdyr, bestemt at enda flere ulver skal skytes. Sogar hele flokker skal utryddes. Sogar inne i ulvesonen hvor det heter seg at ulvene skal få være i fred. Sogar hele ulveflokker som har blitt overvåket 24/7 og som aldri har vært i konflikt med mennesker. For ulvene går dette ekstremt dårlig, og i mellomtiden dilter politikerene rundt med "todelte målsetninger", "nemnda" og "tillit". Det er ekstremt lite tillittsvekkende, og alt annet enn hjelpsomt for uskyldige individer som må lide under menneskers kontrollbehov. Her tar du feil i seiersrusen og jubelen din over lidelse hos uskyldige individer; de dør ikke ut av seg selv, de dør ut pga norsk politikk.
    • Gode nyheter!  Man kan jo håpe at de dør ut av seg selv...
    • Sannsynligvis har disse grusomme og altomfattende jegerne også kuppet disse plassene   Nå er det slik at nemdenes medlemmer oppnevnes av departementet, og tidligere miljøvernminister svarte slik i Stortinget: Tine Sundtoft: "Av forskrift om forvaltning av rovvilt fremgår det at Klima- og miljødepartementet står for oppnevningen av medlemmer til rovviltnemnder i hver av de åtte forvaltningsregionene etter forslag fra fylkestinget. Alle medlemmer og varamedlemmer av rovviltnemnder skal ha fast plass i fylkestinget eller Oslo bystyre. Dersom fylkeskommunen har fylkesutvalg, skal alle medlemmer fra fylkeskommunen også ha fast plass i fylkesutvalget.

Rovviltforvaltning er et krevende felt med sterke synspunkter fra berørte interesser, og jeg mener det er viktig å ha bredest mulig aksept for den rovviltpolitikken som føres. Som ledd i dette er jeg opptatt av at alle partier skal kunne være medlemmer av en rovviltnemnd.

De regionale rovviltnemndene har ansvaret for rovviltforvaltningen i sin region. De skal blant annet ivareta den todelte målsettingen, som innebærer å nå de regionale bestandsmålene for rovvilt og sikre levedyktig næringsvirksomhet i landbruket. Jeg mener det er en styrke om rovviltnemndene har en sammensetning som bidrar til at de kan finne de beste samlede løsningene både for beitedyrene og for rovviltet i sin region. Samtidig skal rovviltnemndene være lokalpolitisk forankret og nemdene bør representere den politiske sammensetningen av fylkestingene i sin region.

På generelt grunnlag vil jeg si at fylkestingene gjør en god jobb når de foreslår kandidater til rovviltnemndene. Jeg er generelt trygg på at fylkestingene legger vekt på at rovviltnemndene får en sammensetning som gjør dem best mulig i stand til å sikre at hensyn til den todelte målsettingen i rovviltforvaltningen ivaretas. Jeg har også tillit til at fylkestingene tar de grep som skal til for å løse eventuelle situasjoner i regionene på en god måte."        
    • Hahah😂 skjønner den. Kan jo fort slå over i stress slik at hun mister helt fokus🙈 Lykke til med treninga!😊
    • Deaktiverte du kontoen kan du bare rapportere innlegget og det blir fikset. Men slettet du den er toget gått. 
  • Nylig opprettede emner