Whiskey15 Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Finnes det noe nettkurs på avl og oppdrett, Genetikk Osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskey15 Skrevet 3. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Hoppsann, ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Det finnes nok ikke noe sånt i Norge så vidt jeg vet, men Norsk Kennel Klubb arrangerer avls- og oppdretterkurs ulike steder i Norge (om jeg ikke husker feil). Ellers kan du jo starte med å lese bøker på egen hånd . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Oppdretterskolen trinn 2 nå i helga, men ikke nettbasert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 http://www.instituteofcaninebiology.org/basic-population-genetics.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts