Gå til innhold
Hundesonen.no

Dab + i bil

Recommended Posts

Dumt spørsmål sikkert men av ren nysgjerrighet : Men nye biler som kommer med dab + , hva gjør man når man når man kjører i sverige? Finnes det FM adapter? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan ta inn fm på dab+, såvidt jeg vet. Dvs de har muligheten til å velge dab+ eller fm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Kåre Lise
43 minutter siden, Line skrev:

Man kan ta inn fm på dab+, såvidt jeg vet. Dvs de har muligheten til å velge dab+ eller fm.

Noen har nok det men det er ikke noe å ta for gitt.

Dab i deler av Sverige, vet ikke hvordan det er å kjøre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kåre Lise skrev:

Noen har nok det men det er ikke noe å ta for gitt.

Dab i deler av Sverige, vet ikke hvordan det er å kjøre. 

Stockholm , Luleå og Malmø tror jeg ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har begge deler i våre biler. Selv om Norge har tenkt å skru av fm, har jo ikke de andre landa bilene leveres til samme tanken...Ergo både fm og dab-mottaker i radioen :-) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det hadde jo vært fantastisk om det var tilfelle, men jeg har mine tvil altså... vi har ikke drevet med noe som skulle tilsi at hun plutselig skulle få større muskler🤔 hun har fått lenger turer, og fått løpe litt mer løs bare. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er badevekta mi det er noe galt med😂 blir spennende når vi skal veie henne hos veterinæren om 2 uker😬
    • Det er (heldigvis) sjelden det blir sånn, men i dag var jeg rett og slett så sliten etter jobb at det ikke ble noe skikkelig tur, og ikke så mye annet heller. Har egentlig bare ligget i sofaen og vært lat mens samboer har vært borte. Tror ikke nødvendigvis Mio har vondt av sånne dager en gang innimellom, men får liksom litt dårlig samvittighet likevel. Trøster meg med at det er sørpe overalt her, og da er det uansett dyremishandling å gå tur i følge Mio. 
    • Har webmaster oger veldig fornøyd. Hun er en såkalt utbryter og dette er den eneste hun aldri har kommet seg ut av. Hun syns det er litt ekkelt å få den på seg men det er glemt så fort vi kommer ut døra. Heller det enn at hun vrenger seg ut av en annen sele og blir påkjørt eller noe. Hadde hun ikke vært en utbryter hadde jeg nok gått for en annen sele da jeg syns den er litt stor og «uhamslig»
    • Frustrert!! Etter en og en halv uke på slankern har bikkja lagt på seg 200gr. Fra 8 kg til 8,2. Jeg skjønner virkelig ingenting. Har vært super streng og konsekvent med maten. Det veies og hun får mindre mat dersom hun har fått godbiter/tyggebein. Godbiter er også kuttet kraftig ned på, til nesten ingenting.. og hun får ikke mat av oss lenger. Og hun har fått mer aktivitet enn før...🙄
  • Nylig opprettede emner