yurij Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 Dumt spørsmål sikkert men av ren nysgjerrighet : Men nye biler som kommer med dab + , hva gjør man når man når man kjører i sverige? Finnes det FM adapter? Siter
xxx12345 Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 Man kan ta inn fm på dab+, såvidt jeg vet. Dvs de har muligheten til å velge dab+ eller fm. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 43 minutter siden, Line skrev: Man kan ta inn fm på dab+, såvidt jeg vet. Dvs de har muligheten til å velge dab+ eller fm. Noen har nok det men det er ikke noe å ta for gitt. Dab i deler av Sverige, vet ikke hvordan det er å kjøre. Siter
yurij Skrevet 3. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2017 Akkurat nå, Kåre Lise skrev: Noen har nok det men det er ikke noe å ta for gitt. Dab i deler av Sverige, vet ikke hvordan det er å kjøre. Stockholm , Luleå og Malmø tror jeg ? Siter
Kokospaniel Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Skrevet 4. Januar 2017 Vi har begge deler i våre biler. Selv om Norge har tenkt å skru av fm, har jo ikke de andre landa bilene leveres til samme tanken...Ergo både fm og dab-mottaker i radioen :-) Siter
Recommended Posts