Gå til innhold
Hundesonen.no

Guide: Aktivitetsstrømmer (nytt innhold, ulest innhold++)

Recommended Posts

Skrevet

Aktivitetsstrøm (Activity Streams)
Aktivitetsstrømmer er et verktøy som gjør det enkelt å sortere og filtrere innhold du er intressert i.

Forumet har fire standard streamer som alle innloggede brukere ser. Nytt innhold, Ulest Innhold, Innlegg jeg har deltatt i og Innlegg jeg har startet. Alle innloggede bruker kan lagre egne strømmer (se pro tip #2). 

Hver bruker kan gjøre en stream til sin standard stream. Gå inn på den du ønsker å sette som standard stream, klikk deretter på haken (se første pil) for å gjøre lagre den som standard. 

Du finner hurtiglinker til streamen øverst (se 2. pil) og nederst på forumet.
5633782440458_Skjermbilde2015-10-30kl.14

Pro tip #1:
Hvis du synes innholdet er for stort kan du velge å kun se overskriftene. Velg ønsket visning ved å klikke på ikonet til høyre (se liten rød firkant).5633782a29532_Skjermbilde2015-10-30kl.14

Pro tip #2:
Lag din egen stream (Aktivitet > Mine Aktivitetsstrømmer > Lag ny aktivitetsstrøm). Gi aktivitetsstrømmen et navn og sett de innstillingene som passer deg. Ikke vær redd for å utforske alternativene.

Slik lager du en aktivitetsstrøm som følger nye innlegg i begge kjøp og salg forumene:563388c76c76c_Skjermbilde2015-10-30kl.16

Spesifiser hvilke forumemner du er interessert i:563388c9504be_Skjermbilde2015-10-30kl.16

Aktivitetsstrøm hvor din venner har deltatt i diskusjonen:
563389430d9cf_Skjermbilde2015-10-30kl.16

Muligheten er mange, vær kreativ og utforsk! :)

• Like 3
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...