Gå til innhold
Hundesonen.no

Føner...?


Marianne

Recommended Posts

Er det noen av deres hunder som liker å bli fønet..?

Tequila blir helt vill når jeg skal føne håret mitt, hun krever at jeg blåser litt på henne også! :)

Og når hun har vært i dusjen og er pen og ren, så løper hun som en gal rundt i leiligheten, rister seg og tørker seg på alle tepper.. Så løper hun inn på badet, hopper opp på doen og venter på at jeg skal finne fram føneren. Da må jeg ha sørget for å ha lukket igjen dolokket! Det har holdt på å gå galt noen ganger, men heldigvis har jeg sluppet å fiske henne opp fra do!!! :):) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ne hundene mine liker det ikke, men de er vandt til det så de godtar det. tinka går det greit med men Aiwa legger seg ned hele tiden så hun er det litt kav med, hun godtar at jeg føner men hun synes det er sååå kjedelig ligge å gjesper og slikt for å dempe og har et håp om å få slippe.

Småen liker det så absolutt ikke hun prøver alltid å komme seg unna, men det er sikkert min egen feil for jeg har ikke vært så konsenkvent med å bruker føner på henne har liksom funnet ut at hun kan likeså godt få tørke av seg selv, men problemet da er jo at det blir mere floker av det når vi ikke føner. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...