Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Valpesosialisering Romerike

Recommended Posts

Vi har fått oss en valp nå i sommer, og søker derfor andre i nærheten med valper!

Baltus er en Mittelspitzvalp på snart 5 måneder. Vi bor på Auli :)

Flere i nærheten som kunne tenke seg å treffes?

Vi er flere som møtes på Østgård skole onsdager kl 19.00, både valper og voksne. Noen kan også møtes på å trene lydighet eller spor ellers. Ofte legges dette ut på Sveins hundetrening på facebook.

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Forslaget var ikke border collie. Det var collie - korthår eller langhår. Det blir noe ganske annet  Collie er nok mer på nivå med golden når det kommer til hvor mye de krever. Ellers høres golden ut som et fint valg. Bare velg oppdretter med omhu - det er en del useriøs avl for tiden. Golden er kjent for å røyte. Mye. Det er imidlertid veldig greie hår å ha med å gjøre - løper nærmest frivillig inn i støvsugeren uansett om det er snakk om parkett eller tekstil. Noen sier golden lukter, men jeg kjenner meg ikke igjen i det. Så enten er det en lukt bare noen reagerer på, eller så er det noen individer som lukter mer av en eller annen grunn. Feks grunnet hudproblemer og overproduksjon av fett eller lignende. De lukter skikkelig hund når de er våte, dog
    • Max fylte 2 år i går. 
      Var med på "fødselen" så traff han når han var under 1 minutt gammel. Tenk at det er 2 år siden lille store gutten kom til verden.

Ca 1/2t gammel

ca 7 uker 3 mnd 2 år
      Bursdagsbarn
    • Hun høres trivelig ut! Jeg skjønner at det er vanskelig å si nei til dem, men korona er en veldig god grunn til å si nei😊 Den aller beste grunnen vi har akkurat nå. Kanskje dere heller kan gå tur sammen og holde den avstanden som trengs?
    • Tusen takk! 😊😊 Ja, det er det med å finne riktig balanse 😅 Ikke lett!  Ja, jeg og blir fort skeiv i overkroppen 😅 Går skeivt og.. 🙈      I dag prøvde vi 90 graders vinkler i sporet for første gang. Hadde tre stk, og det gikk kjempebra! Hun er litt hektisk i sporet, særlig i begynnelsen. Men det virket som om vinklene skjerpet konsentrasjonen litt og dermed gikk tempoet litt ned. 

• Hei, takk for svar 😄  Min yngste søster kan kanskje ta litt lite hensyn til dyr (hun er ikke så veldig flink med familiekatten vår). Hun kom ifra et hjem hvor det virket som om de brydde seg veldig mye om henne, og brukte en del tid på hun. Kan virke som hun ikke har fått så mye mat da vi kjenner ribbebenene hennes veldig godt. De hadde også to små barn i huset, men vet ikke om de har vært et problem. Når jeg har vært på tur virker hun veldig giret på å hilse på andre mebnesker, hun reiser seg opp på to ben og hopper mot de. Har så langt ikke hatt noen tilfeller hvor det har virket som en negativ opplevelse. Jeg føler jeg har lært å kjenne henne ganske bra, men er fortsatt usikker på masse når det kommer til å tolke hennes handlinger. Ja, er nok ikke det smarteste med tanke på corona, men føler det er ganske vanskelig å si nei til de bare.
  • Nylig opprettede emner