Puma&Ulrike Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Hei. Jeg har en jack russell tispe, Puma, på 9 uker. Vi vil gjerne treffe andre valper for lek og sosialisering. Er det noen som vet om valpetreff i Bergensområdet? Vil gjerne også treffe voksne hunder som er rettferdige og går godt sammen med valper (læremester), men et hundetreff med mest voksne kan bli litt voldsomt for henne enda. Hadde vært kjempegøy om vi kan lage et fast valpetreff dersom det ikke allerede fins. Hilsen Puma og Ulrike Siter
Emmie14 Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Hei! Vi har en valp (staff/bordercollie) på 13 uker som gjerne skulle fått litt sosialisering dersom dette enda er aktuelt? :-) Hilsen Emmie og Stine Siter
Snoffe Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Skrevet 8. Juni 2015 Er det noe flere med valp i Bergen og omegn som har lyst å treffes for litt valpelek? Har en whippet hannhund på 12 uker. Vil helst treffe noen som har valp på ca. samme alder. Siter
Zappa Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Er det noe flere med valp i Bergen og omegn som har lyst å treffes for litt valpelek? Har en whippet hannhund på 12 uker. Vil helst treffe noen som har valp på ca. samme alder. Jeg har en springertispe på snart 15 uker, hva tenker du om det? Siter
Snoffe Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Jeg har en springertispe på snart 15 uker, hva tenker du om det? Det høres supert ut! Når har du muligheten til å treffes? Siter
Zappa Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 @Snoffe Flott Jeg kan i dag og i morgen ettermiddag / kveld. Noe usikkert ennå mtp hva jeg evt. kan til helgen. I neste uke har jeg anledning tirsdag og onsdag ettermiddag kveld. Jeg har bil og er fleksibel på hvor, så lenge det ikke er timer unna (og så har jeg en valp som har godt av å trene på å kjøre bil uten å protestere Siter
Snoffe Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 I morgen passer Jeg har også bil og kan komme meg rundt. Forslag til hvor vi kan treffes? Siter
Zappa Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Da sier vi i morgen onsdag. Kl 18? Jeg er åpen på steder. Også interessert i evt å få kjenne til ukjente gode steder. Det beste stedet jeg kan tenke meg, er Storetveitmarken. Men som sagt er jeg åpen hvis du vet om et bedre sted Siter
Snoffe Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 I morgen klokken 18 passer bra Jeg vet dessverre ikke om så mange bra steder, men storetvetmarken høres bra ut Siter
Zappa Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Okei! Det skal bli kjekt å treffes, samt treffe lillevalpen din Jeg parkerer ved skolen, så finner vi hverandre nok 1 Siter
Frk.K Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Det er mange som bruker fantoftmarken også Om dere skulle trenge å møte folk en gang. Siter
Snoffe Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Fantoftmarken er for min del totalt uaktuelt. Sist jeg var der med border collien jeg hadde, begynner å bli en god del år siden, var det en hund som nesten ble drept av en annen hund. Syntes ikke sånne steder er noe å dra med hunden sin, uavhengig alder på hunden. Siter
Frk.K Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Fantoftmarken er for min del totalt uaktuelt. Sist jeg var der med border collien jeg hadde, begynner å bli en god del år siden, var det en hund som nesten ble drept av en annen hund. Syntes ikke sånne steder er noe å dra med hunden sin, uavhengig alder på hunden. Såpass! Siter
Snoffe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Såpass! Er noe av det ekleste jeg har vært borti når det kommer til hund. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.