Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere med staff!


Stanova
 Share

Recommended Posts

Har deres tisper vasket seg greit under løpetida eller må de ha truse?

Det ser litt ut som mi har noe på gang (snart 7 mnd), men jeg har testet og ser at ho tar trusa bare av seg... håper ho vasker seg så mye at det holder å legge pledd over sofaen :P

kan være greit med håndduk under pleddet, i hvertfall i starten av løpetida (om du har lys sofa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert hun er så renslig de første gangene hun har løpetid, det pleier å komme seg etter et par ganger når de har fått teken på det.

Istedenfor hundetruse så kan du kjøpe menneske truse og sette inn et truseinnlegg i trusen, mennesketrusene syntes jeg sitter bedre på hunden og virker mer behagelige å ha på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva var veldig renslig, men siden de får lov til å fly oppi møblene her brukte vi truse alikevel (ikke spå sommeren da dørene står åpne her da) Vigdis har bare hatt to løpetider, men jeg mener å huske at hun er renslig og (snart 6 mnd siden sist, og jeg husker så fryktelig dårlig :P ) men bruker truse av samme grunn som hos Tuva. Begge blør veldig lite og. Bodil hadde kun to løpetider før hun ble kastrert, første gangen blødde hun som en gris og var heller dårlig på å vaske seg (var "kun" 5 eller 6 mnd og fikk nok kun løpetid siden Tuva hadde det) andre gangen var det mindre blod og mindre søl, men brukte truse for det. Ingen av dem har prøvd sårlig aktivt å få av seg trusa, men det hender i starten at de gnir seg inntil alt som er og da har den detti av noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...