rosann Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Gina er min hund, hun er blanding av Golden Retriever og Puddel (altså en Goldendoodle), født 17. juni 2007, snart 7 år. Tikka er hunden til kjæresten min, hun er en Beagle, født 3. juli 2013, snart 1 år. Planen er at Tikka skal bli en supergod jakthund på rådyr, hare og rev (er altså kjæresten min som driver med jakt). Mens Gina er et kosedyr. Disse to jentene er verdens skjønneste og har blitt bestevenner. Her er noen bilder: Slik så Gina ut da vi fikk henne i april 2008, 10 måneder gammel. Tikka i september 2013, 11 uker gammel. September 2013 Mai 2014 Gina Tikka 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Så morsomt å se nesten helt det samme drakamp bilde av Tikka som valp og deretter som voksen Kjempestilig! Fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Herlige drakampbilder! Tikka har vokst litt siden det første bildet ble tatt ja! Hvordan er pelsen å holde på Gina? Ser ut som om dere klipper henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 September 2013 Artig! Hunden har blitt større og tauet har minsket Fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Søte hunder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Så fine hunder dere har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Så vakre hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosann Skrevet 31. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Tusen takk! Bones: Ja, jeg klipper Gina ca hver fjerde måned. Pelsen hennes vokser hele tida og kan bli ganske lang (er vel som med en puddel), kan nok klippe sjeldnere og men da bør man nok børste ganske ofte når pelsen er lang for at den ikke skal tove seg rundt omkring. Da synes jeg det er bedre å klippe, bruker ca to timer og hun ligger og holder på å sovne mens jeg gjør det. Blir ikke så pent med en gang da men etter noen dager har det vokst litt igjen og da ser det greit ut. Virker som hun liker seg best med kort pels. Bilder fra før og etter klipp (og dusj) fra september i fjor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosann Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Bilder av Gina og Tikka fra 4.mai: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Ååå, så skjønne Det lyser harmoni av begge to Alle hunder trenger en bestevenn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosann Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Ååå, så skjønne Det lyser harmoni av begge to Alle hunder trenger en bestevenn! Aaw, takk! Mhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts