Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Noen med valp i Tønsbergsområdet?

Recommended Posts

Valpis har kommet i hus, og trenger litt sosialisering. Har en del voksne og sosialisere med, men ønsker gjerne å komme i kontakt med noen med valp som ønsker å treffes for litt lek? Har bil, så er mobil :-)

Jeg har en valp på 6 mnd, korthåret Collie, bor i nabobyen Horten, ca 30 min unna med bil :) Hittil har han vært snill og grei, og jeg har hittil ikke sett han voldsom mot valper.

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hunden til faren min ble skikkelig angrepet i kveld, av en hund som er tre ganger så stor som den. Hunden sto ute på et jorde sammen med en annen hund og kom løpende bort. Fillerista min far sin hund før faren min fikk sparka til hunden så den slapp 😰 Jeg blir så redd jeg, dette skjedde på en plass vi ofte går tur. Og jeg er så glad det var min far som gikk tur og ikke lillesøsteren min, for da hadde nok ikke hunden overlevd.. Det kom en fyr rett etter hendelsen og tok med seg hundene i full fart, men nekta for at han eide de (yeah right, om han så var hundepasser, så tar man ansvar). Vi bor på et ganske lite sted og jeg vet bare om en person som har disse to hunderasene sammen, men min far får vel bestemme seg om han har lyst til å prøve å finne eieren. Jeg blir så sint over hvor lite ansvar folk tar. Hunden til pappa har det heldigvis greit etter omstendighetene, nedbarbert med flere dren i forskjellige bittsår... Håper han ikke blir "ødelagt" mentalt av dette.😥
    • Rødt!!! Synes alltid rødt til svarte hunder er kjempelekkert 😍  
    • De fleste hunder er "sultne" hele tiden og min eldste kunne nok spist seg i hjel om han fikk fri tilgang, derfor man må gå etter hold og ikke hvor sultne de ser ut. 
    • jeg har kurver fra IKEA under gulvet på min bil. Del ett slikt stativ med kurver, skrudd de fast i karmer av tre og vips har man meget billige kurver. Men skulle gjerne hatt slikt som på bildet ditt- kan jo sikkert være mulig å få tak i slike brukt, men koster vel endel uansett
    • Da skal jeg være mye flinkere til det. Trodde jeg hadde vært påpasselig, men den gang ei! Han virker jo sulten absolutt hele tida, men det er bare sånn han er satt sammen, tror jeg!
  • Nylig opprettede emner