Gå til innhold
Hundesonen.no

Outlook mail, hjeeelp!


LinL
 Share

Recommended Posts

Jeg holder på å gå bananas her altså. Jeg aner ikke hva passordet mitt er, fordi jeg aldri må logge på mailen (jobbmail), så når jeg prøver å logge på Outlook web app opplegg- så jeg kan få tilgang til mail også når jeg er på kurs, kommer jeg meg ikke inn. Aner jo ikke hva passordet er :P Så, hvordan kan jeg gå inn og endre passord på outlooken på maskinen hvor jeg ikke trenger å logge inn? :P hjæælp. Har søkt på "hjelp", der kom det opp hvordan det skal gjøres, men ingen av de alternativene dukket opp til meg når jeg trykte på riktige knapper :P wææ.

hjelp? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du å spørre de i farta hvordan man resetter en signatur? Klarte å lime inn noe som ikke vises i signatur-editoren, men som okke f**** popper opp i signaturen min når jeg sender test-mails :P Lite kult å ha et telefonnummer 4 ganger gjentatt nedover :P

Bare WYSIWYG editering, og ingen reset-knapp… GAH :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du å spørre de i farta hvordan man resetter en signatur? Klarte å lime inn noe som ikke vises i signatur-editoren, men som okke f**** popper opp i signaturen min når jeg sender test-mails :P Lite kult å ha et telefonnummer 4 ganger gjentatt nedover :P

Bare WYSIWYG editering, og ingen reset-knapp… GAH :P

DET skjønte jeg ingen ting av :P Men fikk uans ikke tak i de. Han jeg fikk tak i klarte ikke hjelpe meg, "dah, det er samme brukernavn og passord som når du logger på PC'n da...." Jeg; NEI, det funker ikke. Dette gjentok seg 3 ganger før det sank inn. Så satt han meg over til noen som kunne hjelpe, 2 ganger, men ingen plukka opp røret :P Men man kan jo forandre på signaturen, der man lager den eller? Ja f, du limte inn noe som ikke vises i editoren. Hva om du kopierer det du skal ha, så sletter du den gamle signaturen og lager en ny i stedet ? *føle seg kjempe smart* :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET skjønte jeg ingen ting av :P Men fikk uans ikke tak i de. Han jeg fikk tak i klarte ikke hjelpe meg, "dah, det er samme brukernavn og passord som når du logger på PC'n da...." Jeg; NEI, det funker ikke. Dette gjentok seg 3 ganger før det sank inn. Så satt han meg over til noen som kunne hjelpe, 2 ganger, men ingen plukka opp røret :P Men man kan jo forandre på signaturen, der man lager den eller? Ja f, du limte inn noe som ikke vises i editoren. Hva om du kopierer det du skal ha, så sletter du den gamle signaturen og lager en ny i stedet ? *føle seg kjempe smart* :rofl:

Joda, jeg følte meg smart og gjorde det :P Jeg har slettet alt i editoren så den ser tom ut. Men når jeg trykker "lagre" og test-sender meg selv en mail står det:

Fra: Kangerlussuaq@hundesonen.no

testtest

017 184 44

017 184 44

Gah :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...