Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Fellestreninger Bergen

Recommended Posts

Jeg og Lykke kommer så sant det ikke kræsjer med jobb (turnus) :)

I uken som kommer kan jeg

Tirsdag ettermiddag/kveld

Onsdag, torsdag og fredag formiddag

• Like 1

Jeg vil! Jeg kan de de fleste ettermiddager i uken. Er et par dager det må bli litt utpå på kvelden eventuelt, da jeg er jobber til kl 19 disse dagene :)

Forumet fortsetter under annonsen

Jeg skal aldri stille ut, men hadde vært gøy å være med for sosialiseringen sin del! Hvordan tenker dere å legge opp en trening?

Anbefaler forresten å lage en doodle for å finne ut når det passer for folk flest. Sjekk doodle.com!

• Like 1

Mandag, torsdag og fredag passer for meg neste uke :) Kanskje helgen og, men jeg har ikke sjekket hvordan jeg jobber enda :) Dette blir bra :D

Mangler liksom noe vesentlig for å være med jeg :P Men etter sommeren kanskje :D

Jeg har alaska husky. Kom for å sosialisere deg og se på/lære :) Det gjør vi. Ida skal ikke stilles akkurat. Kanskje et matchshow en gang liksom, men haha :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1

Jeg er med! Jeg kan alle ettermiddager hele uken, og neste helg :) Så jeg er med uansett hvilket tidspunkt vi velger :)

Ang sted, så må vi finne en plass med lys, og hvor det er liten sjangs for at det er folk :)

• Like 1

Opplyst grusbane ved kristianborgvannet(vd fjøsangervegen), buss holdeplass på motsatt side av plassen og masser av parkerinsplass. Eg kan trene ettermiddagen man, Tir, ons. Muligens også torsdag om bilen blir ferdig på verksted...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk

• Like 2

Jeg er på skolen til 15:45 alle ukedager utenom fredag, da er jeg ferdig 13:50. Så det passer ikke før etter 16 for meg på mandag og torsdag.

Jeg jobber tidlig i helgen, så da kan jeg etter klokken 14 ca :)

Kunne man skrive ting og? Jeg har stemt, men der var jo tidene fra 14-18.

Åja ja selvfølgelig! Er ikke barebare for hodet mitt å konsentrere seg om mer enn en ting samtidig :lol:

• Like 1

Jeg stemte litt mange ganger. Hahha. :lol: Du kan bare fjerne der jeg er 2 ganger.

@ingvildoline Den banen der ved busstoppet ved meg på Damsgård, vet du om det er lys der på kvelden?

Jeg syns fredag så bra ut jeg, mange som kunne da + det er lyst ute om det passer for folk å ta det fra 14 ca og utover.

Ellers er torsdag bra og. Det er jo mulig med flere ganger.

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen