Gå til innhold
Hundesonen.no

Galaxy s4 problemer


laikamor
 Share

Recommended Posts

Telefonen min hang seg opp tidligere idag, og nå virker den ikke som før. Tenkte det ville hjelpe å skru den av, men det går ikke an å slå den av!

Skjermlåsen har også forsvunnet. Om jeg trykker på tastelåsknappen har vanligvis skjermlåsen kommet på, slik at jeg må stryke over skjermen for å låse opp. Men nå trenger jeg ikke stryke over skjermen for å låse opp. Litt problematisk å ha den i lomma da! Har sjekket at ikke noen innstillinger er forandret, skjermlåsen skal i følge innstillingene være på.

Noen som har vært borti lignende?

Edit: og den knappen framme på telefonen (den som tar deg tilbake til hjemskjermen) virker ikke som den skal. Jrg trykker på den og ingen respons. Utenom når jeg holder den inne, da kommer jeg inn på oppgavebehandling som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk løst dette problemet, men nå har jeg et annet problem som har vart ei lita stund.

Av og til når noen ringer til meg så får jeg ikke opp noe anrop, og de kommer bare til mobilsvar med beskjed om at jeg har slått av telefonen. Dette skjer selv om jeg har full dekning, og meldinger kommer inn.. Jeg får ikke opp ubesvart anrop eller noe så aaaaner jo ikke at noen har ringt før de sier det. I tillegg hender det når jeg snakker i telefonen at den begynner å skurre. Den i andre enden av telefonen hører hva jeg sier, men jeg hører bare skurring...

Noen som har peiling på hva som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd meg med med samtlige av mine telefoner, også før jeg fikk samsung. Jeg tror det har med abonomentet og gjøre, og ikke telefonen? Men er ikke sikker.

Jeg har også problemer med at min samsung galaxy låser seg. Jeg har hatt 2 av samme type før denne, og 1 av den eldre galaxy typen, og var aldri noe problemer. Hele familien har samme mobil, uten at den låser seg. Så jeg tror det er noe feil med min. Har vært sånn siden jeg kjøpte den, ny, men jeg var for lat til å gidde å gjøre noe med det... Eneste som funker er enten å vente til den plutselig funker, eller ta ut batteriet og slå den av og på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...