Iduno Skrevet 6. September 2013 Rapporter Skrevet 6. September 2013 Vi er en liten fast gjeng som pleier møtes i den røde barnehagen på varhaug hver søndag i 7tia:) alle som vil er hjertelig velkommne for en sosial sammenkomst der bikkjene får leke seg:) Til di av dere som mener det er galt og være i en barnehage så er vi ikke direkt i barnehagen men i en "park" knyttet sammen me den (er jære in dit sandkasse og område rundt selve barnehagen) di som jobber der er klar over at vi er der og har ingenting imot det så lenge vi plukker opp etter hundene noe vi selfølgelig gjør! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.