NilaTheWhippet Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jeg har ei whippet tispe på 5 mnder og ønsker å finne ut om det er flere whippetelskere/eiere på sørlandet? Hadde vært gøy å få tilet treningsmiljø her:) Siter
Yen Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jeg har en whippet hannhund på 5 mnder Bor for øyeblikket i Tvedestrand, men flytter til Nedenes i løpet av noen uker..! Og ja, det hadde vært kjempemoro å få til noe slikt! Siter
NilaTheWhippet Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Så gøy:) Hvilken oppdretter er din fra? Siter
NilaTheWhippet Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Håper å få til et treningsmiljø her nede:) Min mor har også whippet:) Og en til jeg kjenner til:) Skal du på utstillingen som er på øvrebø 17 og 18 august? Siter
Yen Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Han er fra Courtborne Din da? Har ei venninne som skal mest sannsynligvis skal hente whippet-valp i november også, så da er det jo noen stykker. Hehe! Og ja, vi skal på utstillingen 17 og 18! Pluss at vi skal på Hove nå den 11. Siter
NilaTheWhippet Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Min er fra Utzon's Jeg har laget en Facebook gruppe for whippet eiere på Sørlandet https://www.facebook.com/groups/156769231186674/ 1 Siter
Yen Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Så gøy! Sendte request til å joine gruppa di nå 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.