Gå til innhold
Hundesonen.no

windows 8 for dummies


Raksha
 Share

Recommended Posts

Ok, jeg har fått nye pcen, og er så langt fornøyd med skjerm og sånt, men jeg trenger litt innsidetips til win 8.

Hvordan i all verden lukker jeg programmer og sånt når jeg er ferdig med det? Får bare til å gå tilbake til start og så finner jeg dem igjen på venstre side og der kan jeg høyreklikke og velge lukk. Men må da finnes en enklere måte? For eksempel spill eller bildevisning osv. *frust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har fått nye pcen, og er så langt fornøyd med skjerm og sånt, men jeg trenger litt innsidetips til win 8.

Hvordan i all verden lukker jeg programmer og sånt når jeg er ferdig med det? Får bare til å gå tilbake til start og så finner jeg dem igjen på venstre side og der kan jeg høyreklikke og velge lukk. Men må da finnes en enklere måte? For eksempel spill eller bildevisning osv. *frust*

de kjører alltid er mitt inntrykk :P jeg bare tabber vekk jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er stødig i engelsk, kan denne kanskje hjelpe:

Jeg tror han besvarer spørsmålet ditt der videoen starter hvis du følger linken, men jeg bruker ikke Win8 selv så jeg er ikke sikker :P

Ååh du er en engel! tusen takk! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Guest Kåre Lise

Jeg sliter med språk, korrektur.. Norsk er valgt, og uten at jeg kan forklare det så har skriveprogrammet begynt å rette på norsk. :)

MEN, alt annet retter på engelsk f.eks forumet lyser alt rødt. :(

Forslag?

Red: Ok fant ut av det å velge språk i chrome.. Må jeg gjøre det i alle programmer nå da? Kan ikke huske annet enn at dette gikk av seg selv i 7ern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...