Gå til innhold
Hundesonen.no

Min bestevenn Jonas


Bajas
 Share

Recommended Posts

Jonas bordercollie/colliemix 01.08.97 - 27.02.05

Jeg bestemte meg for Jonas da han var 10 dager gammel, han flyttet hjem til meg når han var 3uker og 4 dager gammel sammen med kullbroren Emil som fortsatt er i familien.

Jonas var fantastisk!! Han var en kløpper i lydighet, fantastisk på agilitybanen og en artig fyr å ta meg ut på rundering!

Jonas ble syk allerede i begynnelsen av august 2004, men det ble antatt hos veterinær at Jonas hadde følsom mage så han ble satt på spesial diett, "Klippekort" hos veterinæren hadde vi men mnd gikk å han ble bare verre, i Januar ble alt mye verre: oppkastet luktet for råtnelse, de tok utrolig mange prøver men ingen ga svar, samråd med veterinær så bestilte vi innleggelse på Norges veterinærhøyskole som skulle skje 1 .mars, men 26 februar på min sønns 2års dag så var han så dårlig og han viste så sterke tegn til at han kom til å forlate meg ganske snart at jeg ringte min veterinær, Vi dro til veterinæren søndag 27 februar å avsluttet hans lidelse.

Obduksjonen viste ondartet kreft i mage/tarm en kreft form som finnes sjelden på hund..

Jonas raste ned 11kg den siste mnd han levde, det var utrolig ille å se sin bestevenn bare bli dårligere uansett hva som ble gjort, følte der å da at ingen veterinær gjorde sitt beste, men det var bare panikken som tok over.

Jeg slet med skyldfølelse lenge etter obduksjons rapporten forelå, hvorfor lot jeg han pint så lenge, dette var jo en kamp jeg hadde kunne ha vunnet..

KJÆRE JONAS

Jeg var heldig som fikk deg, du var nr 1 fra første gang jeg så deg.

Jeg elsket deg for du var min aller aller bestevenn. Jeg mistet en bit av meg når du forlot meg, men jeg håper du venter på meg når tiden er inne for meg, da håper jeg at vi møtes igjen vennen min.

Tårene tar aldri slutt! Mange ler av meg fordi jeg sørger etter deg, du var jo bare en Hund men ikke for meg du var min Aller aller bestevenn. En venn som aldri sviktet meg!

Jeg må ta den siste farvel nå, jeg må komme meg gjennom sorgen å leve videre uten deg.

Tro meg du lever fortsatt i hjerte mitt, der vil du alltid være.

Så farvel min venn.

Vil du lese mer om han så er ---> www.freewebs.com/farveljonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...