Gå til innhold
Hundesonen.no

Calle og Hermes


Hermes
 Share

Recommended Posts

Stygg, nei! Vi bare liker å erte han litt :P

Calle er fin han! Syns forøvrig jeg har begynt å se endring i han, i kroppen, den senere tiden. Han har ikke lagt seg ut noe, men fått noe sterkere muskulatur etter fine joggeturer og en og annen kløvtur den siste tiden. Ingen tvil om at gutten fortsatt er i utvikling, i hvert fall. Vi snakket litt med Renata i går, som har Whisky (onkel til Calle og Lupin), og hun sa vel at han ikke var ferdig utviklet før han var fylt fire, fikk mye blått osv. de første årene—nå er han champion ditt og datt.

Etter tur i dag fikk Calle sin aller første dusj siden han kom til oss. Calle er nervøs for dusjen, så brukte et par minutter, mye grining, før jeg fikk han inn i dusjen med meg. Men når han først stod der var det greit. Ikke er han redd for vann, så jeg forstår ikke helt hva det går i, men inn i dusjen skal han ikke. Satser på at det går bedre nå fremover, etter han fant ut at det ikke var noe stress.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket litt med Renata i går, som har Whisky (onkel til Calle og Lupin), og hun sa vel at han ikke var ferdig utviklet før han var fylt fire,

Og Mocca-onkel takk!! Det med utvikling har igrunn jeg sagt siden dere fikk han, og til Renata den gangen hun "vrælte" over sitt uferdige skrangleverk :lol: De kommer, de er sene "mine" hunder, men de kommer :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...